Gjenstår å seJa det er det. Blir i allefall neste mnd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjenstår å seJa det er det. Blir i allefall neste mnd![]()
Ungene synes jo det er gøy... her har det vært full fart hele dagen..JaaaOgså har vi vært hos ei i Bhg og lekt. Puh...
![]()
Det syns jeg ogsåDet var lurt
Ja veldig greitGodt det da![]()
Ble det en tur til besteforeldrene?Høres ut som mi da hun var lita![]()
Ingen planer. Ikke engang middagsplaner, eller mulig jeg tar meg en tur til mannens besteforeldre med MJmannen er på jobb..
JaGjenstår å se![]()
Vi dro til svigerfar på middag så fikk litt avlastning derHar det vært en slitsom ettermiddag?![]()
Det gjør du nok ikkeTviler ikke![]()
Våkner han tidligere om han sovner sent?Skikkelig umulig mini skulle være i kveld å legge. Har holdt på i 1 time og han er bikket overtrøtt for lenge siden. I tillegg kommer han til å våkne tidlig (diverse rundt 5-5.30 i morgen) siden han sovner så sendt nå i kveld
Det hørtes ut som en god plan...Nå gikk jeg i husmor streik.
Sendte mannen ut på kjøkkenet for å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen mens jeg selv tok et glass vin
Lekeland er stasTakk
Det har vi! Blandt annet så har vi vært i lekeland
Har du hatt en fin dag?![]()
Alltid greit å være to da jaJa, til og begynne med så blir det vel kjedelig
Neida, det er greit når vi plutselig får 2 små barn
Håper planen din lykkesDet ser ut til å ha gått bra, så da lister jeg meg snart ut og ser til de andre før jeg håper å installere meg i sofaen med pc og strikketøy
God kveld.. egentlig vært veldig rolig i helgen. Ble litt skravling på fredag, men i går tror jeg det var ganske rolig her inne.God kveld alle sammen
Ser dere har skravlet utrolig mye i helga.
Hatt en fin helg?
Han blir 8 neste ukeHvor gammel var han igjen.
Her bruker eldsten 140 nå
Kos deg med vinenDet syns jeg også![]()
Slapper av på sofaenJahva gjør du i kveld?
Jeg støtter streiken 100%Nå gikk jeg i husmor streik.
Sendte mannen ut på kjøkkenet for å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen mens jeg selv tok et glass vin
Gjør nok ikke det neiDet gjør du nok ikke![]()
Så bra daVi dro til svigerfar på middag så fikk litt avlastning der![]()