9 juli, så 3 uker igjen. Hun er velkommen fra torsdag, da rekker jeg frisørtimen min førstAahhang in there. Når var termin igjen?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 juli, så 3 uker igjen. Hun er velkommen fra torsdag, da rekker jeg frisørtimen min førstAahhang in there. Når var termin igjen?
![]()
Har startet privatjetenHurra, det blir kos
Greit å få litt ordenI går bare ryddet jeg, og vasket klær.
Her så det ut som et rent helvete,
Æsj så kjedeligVel, idag startet dagen kl 4 da lillebror ikke skulle sove lengre, kort tid etter det presterte toåringen å starte dagen i tillegg.
Det er vel sånn det pleier å være før en lang og travel dag som dåp?![]()
Var nettopp det jeg gjordeSå kjekt dahos mine foreldre er det et gammelt hus. Som de har tenkt å rive engang. Men der kunne jeg tenkt meg å bygget nytt ;p
Muffins, sjokoladekake og geléHva kaker ble det?![]()
Så flink du erHehe![]()
Nå er leiligheten ferdig rydda og vaska![]()
Ser deg snartHar startet privatjeten
Så herligMorgenstund med gullet mitt <3
God ettermiddagGod morgen derelille sov helt til 6:30 idag
det er jo ganske lenge i forhold til vanlig
Senere idag skal vi til ett vennepar i råde og spise middag![]()
God ettermiddag og god søndag til deg ogsåGod morgenØnsker alle en strålende søn
![]()
Gleder meg !Ser deg snart
Skulle gjerne ha kost meg i den selv, men prøver å få unna mest mulig husarbeid mens mannen og de yngste ikke er hjemmeDeilig med sol ute igjen
TakkSå flink du er![]()
Ser den, her måtte vi ta en pause fra solenSkulle gjerne ha kost meg i den selv, men prøver å få unna mest mulig husarbeid mens mannen og de yngste ikke er hjemme
Jeg OgsåGleder meg !
Masse feiring av minstemann som ble 4 år igårBra det da
Fint hos dere? Gøy helg?