Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Så kjekt daDet har vært min drøm i alle år![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt daDet har vært min drøm i alle år![]()
Hva kaker ble det?Har bakt kaker, nå er det sengetid
Du da?
TakkSov godt![]()
TakkGod natt og sov godt
TakkGod natt til deg også![]()
God morgenGod morgen derelille sov helt til 6:30 idag
det er jo ganske lenge i forhold til vanlig
Senere idag skal vi til ett vennepar i råde og spise middag![]()
Ja storesøster sov til halv7 og mini til halv 8 men nå er vi oppeÅrh, det er jo typisk da! Får håpe de begge sover hele natten![]()
Nå har jeg akkurat klart å legge fra meg boken, og skal endelig legge meg å sove nåGod natt!
Oy... da blir det nok en laaang dag. Lykke til med dåpen i dagVel, idag startet dagen kl 4 da lillebror ikke skulle sove lengre, kort tid etter det presterte toåringen å starte dagen i tillegg.
Det er vel sånn det pleier å være før en lang og travel dag som dåp?![]()
Ja det hadde sikkert vært deilig om det hadde vært lovStemmer det ja, får vel ta natta i sengeavdelinga og fortsette handeln neste morgen![]()
God morgenMorgenstund med gullet mitt <3
God morgen. Så koselig og besøke vennerGod morgen derelille sov helt til 6:30 idag
det er jo ganske lenge i forhold til vanlig
Senere idag skal vi til ett vennepar i råde og spise middag![]()
Ja sant detDet er jo alltid avsluttende sak, men man følger livet til hovedkarakterene som ett sideplott.
Du tar meg igjen i løpet av dagenTja var noen innlegg sist jeg sjekket
Du må bare skravle fortere enn megDa tar jeg ikke igjen deg
Så kult
Så bra at sov gjennom nattenJa storesøster sov til halv7 og mini til halv 8 men nå er vi oppe![]()
Blir nok kake i barneselskap etterpå vil jeg troHehe, tror ikke jeg hadde klart detEller jo hadde nok det hvis jeg måtte
![]()
Koselig å se degBare raskt innom før jeg finner sengen
Håper alle har en fin helg![]()