Juni - skravletråden

Ble ikke så rolig å stille som jeg håpet. Først våknet mini.. da hun endelig sovnet våknet hun andre og begynte å skrike så mini våknet igjen... så da var de begge oppe.. tok en stund før de begge sov igjen.. men nå sover de begge :)
Årh, det er jo typisk da! Får håpe de begge sover hele natten :-)
Nå har jeg akkurat klart å legge fra meg boken, og skal endelig legge meg å sove nå :-) God natt!

Ja var det jeg tenkte at de hadde en sammenheng. :-) Jeg spurte hun på Ark om det var en sammenheng med bøkene og om det var lurt å starte på nr 1 og fortsette på 2, 3 osv. Hun sa at det ikke var noe sånn sammenheng med dem, og at jeg trengte ikke å lese fra starten for det hadde ikke hun gjort osv.. Syns det var dårlig å få så den info om de bøkene. Tenk hvis jeg hadde hørt på henne å bare begynt på en av bøkene hans og ikke starten, hadde jo vært lite vits i det..
Det er jo alltid avsluttende sak, men man følger livet til hovedkarakterene som ett sideplott.

Vel, idag startet dagen kl 4 da lillebror ikke skulle sove lengre, kort tid etter det presterte toåringen å starte dagen i tillegg.
Det er vel sånn det pleier å være før en lang og travel dag som dåp? :meh:

Back
Topp