Juni - skravletråden

Nja han gikk å la seg:p er ikke mye selskap i han fyren der:p

Haha min man slukner på sofaen inntil meg vær dag når minsta er lagt kl:19.00 også våkner han 22-23 også sier han nei dette har jeg ikke tid til så går han og legger seg i senga og sovner med en gang. Om han merker at jeg kommer, og legger meg tar han hånden min i sin også slukner han igjen :p Eller stryker meg lett og sovner igjen :p

Han kommer hjem fra jobb 17.05-17.30
Og spiser middag, og er dønn sliten og lengter bare etter og legge seg nedpå tror jeg...

Stoppet å ta tiden og tar den heller om en times tid om det er noe enda. 6-9 min 1 min varighet ca så får se :) gikk med disse smertene 2 1/2 døgn med N

Haha min man slukner på sofaen inntil meg vær dag når minsta er lagt kl:19.00 også våkner han 22-23 også sier han nei dette har jeg ikke tid til så går han og legger seg i senga og sovner med en gang. Om han merker at jeg kommer, og legger meg tar han hånden min i sin også slukner han igjen :p Eller stryker meg lett og sovner igjen :p
Godt sovehjerte han da?:) vi sover på hvert vårt soverom så lite kos å få her:p

Ja. Viktig at man prøver å få fast personell om det er mulig og at pårørende støtter det de kan.
Det er sant. :) men tror ikke min familie trenger å ta hensyn til så mange pleiere på en stund

Back
Topp