Håper jeg også![]()
Spennende er det i alle fall
Krysser fingrer, og tær for at du får en riktig god natt med søvn før fødsel setter i gang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også![]()
Ja, man kan jo tenke seg situasjonen. Du er syk og svak, kan ikke forsvare seg og så skal det komme en vilt fremmed til deg hver dag. Vi har nøkelbokser til hver enkelt så vi drar ikke nøklene rundtHusker min bestefar var veldig frustrert over alltid nye folk med nøkler til boligen hans![]()
Hehe men min var son fra dag 1.. Eller verst etter 2 uker for da ga han beskjed. Hvordan var storebror sammenlignet med småen?Kommer nok etter hvert det også. Er ikke vant til så rolig baby. Storebror var helt motsatt
![]()
Huff da. Har du litt hjelp rundt deg?Veldig.. Holder hodet over vannet.. Men vet ikke hvor lenge jeg orker
Ja ikke bare lettJa, man kan jo tenke seg situasjonen. Du er syk og svak, kan ikke forsvare seg og så skal det komme en vilt fremmed til deg hver dag. Vi har nøkelbokser til hver enkelt så vi drar ikke nøklene rundt
Du får sove godt kenguNå tar jeg kvelden, nådd målet mitt i dag
Ser ut som du fikkndetHadde håpet på litt liv i kveld jeg
Jeg er og alene og har brukt hele dagen på å rydde og vaske. Nå er Jeg og bekkenet helt ferdighumøret og sinnet er glade da
Hihi jaSpennende er det i alle fall
Krysser fingrer, og tær for at du får en riktig god natt med søvn før fødsel setter i gang![]()
![]()
Ja da får du prøve å få han på andre tankerJoda, men han ville helst lese bok![]()
Hva sier værmeldingen?Klesvaske står for turSkal henges opp... Inne eller ute tro?
Hva skjer?Da var det på vei til legevakten med U
Huff er slitsomt når de krever konstant oppmerksomhet. Storebror har enda ikke sovet en hel natt i hele sitt liv (2 år gammel). Måtte ha han på meg hele tiden de første månedene. Lillebror sover hver natt fra 22 til 9-10. Å han kan ligge å kikke på at jeg lager middag, dusjer og vasker klærHehe men min var son fra dag 1.. Eller verst etter 2 uker for da ga han beskjed. Hvordan var storebror sammenlignet med småen?![]()
Nei er dessverre ikke det.Ja ikke bare lett
Nja han gikk å la segJa da får du prøve å få han på andre tanker![]()
what??Kjøpt på Jevnaker til 600 på tilbud
Jeg også. Veldig slitenTrøtt jeg, burde vel sove snart
Litt kjekt og daHuff er slitsomt når de krever konstant oppmerksomhet. Storebror har enda ikke sovet en hel natt i hele sitt liv (2 år gammel). Måtte ha han på meg hele tiden de første månedene. Lillebror sover hver natt fra 22 til 9-10. Å han kan ligge å kikke på at jeg lager middag, dusjer og vasker klær. De er rimelig forskjellige
![]()
Nei det var dårlig greier... her sjekker han væretNja han gikk å la seger ikke mye selskap i han fyren der
![]()