Høres ut som om du heller burde ta en tidlig kveldTrøtt som ei strømpe.
Hadde planer om en sånn "en pinne strikk (211 masker og økende) og et innlegg, for å komme litt lenger på teppet, men føler at jeg kommer til å sovne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som om du heller burde ta en tidlig kveldTrøtt som ei strømpe.
Hadde planer om en sånn "en pinne strikk (211 masker og økende) og et innlegg, for å komme litt lenger på teppet, men føler at jeg kommer til å sovne...
Det var da en rar vei å ha TV'n
De er forskjelligeL elsker den![]()
Hadde han likt det da?HM lurer på å ta med kb på allsang på grensen
Tror det ja... er i hvertfall det de har gått ut med at det skal være til hele familien... men akkurat hva er ikke nevt. De har ett hefte for voksne der det er ett par gensrer til menn mener jegOgså til mennene?
Er umulig å finne noen bøker med fine gensere til menn jo.
De blir da også kalde om vinteren og trenger ull
Ja Marcus og Martinus skal syngeHadde han likt det da?![]()
Så utrolig braTror det ja... er i hvertfall det de har gått ut med at det skal være til hele familien... men akkurat hva er ikke nevt. De har ett hefte for voksne der det er ett par gensrer til menn mener jeg
Du ser da i det minste på
Mye jeg ikke spiser men lager.Spiser ikke så da gidder jeg ikke lagr
Det hadde vært noe for jentungen ogsåJa Marcus og Martinus skal synge
Bare litt over 20 min med lite action igjen nåNei fint lite
Gleder meg til å se om den er like bra som 1. Strikkekalenderen synes jeg var for lite oppskrifter iSå utrolig bra![]()
Til helga skal vi bort men må nok prøve snartMulig. Fikk lyst til å prøve selv. Tror det blir til helga!
Lang han da15,5 mnd![]()
Det kan jeg tenke meg, hadde heller ikke altfor stor mange med snuppa så følte deg snytt for mye etterpåJa... her traff de heldigvis ikke så ofte ribbeina. Men tungt nok når alt er strekt på max fra før
Jeg hadde lagt megSitter og tenker, jeg burde ha en 20 innlegg til i kveld,
Men på den andre siden så er jeg stup trøtt og skal tidlig opp i morgen....
Hadde den enda hvert plassert sånnDet var da en rar vei å ha TV'n![]()
Kommer nok til å gjøre det hvert øyeblikk selv, men lille U er uroligJeg hadde lagt meg![]()
Mannen ser på. Jeg ser på mobilen med dette i bakgrunn. Sett kanskje 45 sekunder alt i altDu ser da i det minste påeller?