Ha ha ja var detStemmer det, det var det det het![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha ja var detStemmer det, det var det det het![]()
Da går det den veien du håper enn sp lenge1-0 til Tyskland
Man vet jo aldri, er noen som gjøre detLar den aldri gå når vi sover![]()
Ja. Sett den flere ganger. Og lest bokaVeldig fin film.... men litt vel trist. Greier jo ikke stoppe tårene
ja.. får bort tårene når det er reklame da.. får virkelig renset øyneneDen kan man også gråte til
Det gjør det jaDa går det den veien du håper enn sp lenge![]()
Mye fine navn på s.Heheville ha Sofie om neste ble jente men nå er det så populært så vet ikke lengre
![]()
Trodde det het 20-tullete-menn-som-prøver-å-sende-en-ball-i-retning-av-en-av-to-som-ønsker-å-fange-den-uten-at-han-klarer-detHa ha ja var det![]()
Greit det innimellomja.. får bort tårene når det er reklame da.. får virkelig renset øynene![]()
Det er det jaMan vet jo aldri, er noen som gjøre det
Er ikke negativ til fotball duTrodde det het 20-tullete-menn-som-prøver-å-sende-en-ball-i-retning-av-en-av-to-som-ønsker-å-fange-den-uten-at-han-klarer-det
Har ikke lest boka, er så treig til å lese... mister som regel interessen midt i bokaJa. Sett den flere ganger. Og lest boka
Haha... hvordan går det med monsterbuksa?Trodde det het 20-tullete-menn-som-prøver-å-sende-en-ball-i-retning-av-en-av-to-som-ønsker-å-fange-den-uten-at-han-klarer-det
Jeg er ikke negativ til det, er bare ikke interessert, det er noe helt annetEr ikke negativ til fotball du![]()
Jorda men ikke sikkert jeg velger demMye fine navn på s.![]()
Det siste beinet vokser sakte men sikkertHaha... hvordan går det med monsterbuksa?
Sitter også og ser på strikketøyet mittTrøtt som ei strømpe.
Hadde planer om en sånn "en pinne strikk (211 masker og økende) og et innlegg, for å komme litt lenger på teppet, men føler at jeg kommer til å sovne...
Ferdig med alt jeg nåHar ikke supermye vi heller
Får se om jeg holder ut her ogsåTror det ja