Juni - skravletråden

På vei til campingen for å besøke mammas kusine nå :) Snuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt ;) Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted ;) Herlig Søndag! Må alle kose seg;)
Kose dere masse :D

Sjokkert over småtten in dag! Hans tok ikke opp før kvart over 8 som er svært uvanlig. Så tenkte at han kun sover en halvtime på dagtid. Men nå har han sovet en time!! Så deilig :)

Ja rydding blir det her og :P
Mannen skal ta med snuppa og poden ut på tur mens jeg rydder kjøkkenet.
Det er overfylt med skittenkopper siden oppvaskmaskinen har streika -.-
Hehe oppvaskmaskin er luksus ;)
Kjipt når den streiker da men heldigvis kan man vaske for hånd :)

På vei til campingen for å besøke mammas kusine nå :) Snuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt ;) Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted ;) Herlig Søndag! Må alle kose seg;)
Kos dere masse idag:)

Oi her går danse timer fortere enn jeg hadde trodd.
Med oppstart i september finnes det noe de kaller barndans her hvor 11 av 15 plasser allerede er tatt så skal snuppa få blitt med må vi melde henne på ganske snart :eek:

Og ja hun løper rundt i kjoler og ballerinasko mens hun prøver å stå på tærne så dette hadde jo passet perfekt ;)
Får melde henne på da :)

Sjokkert over småtten in dag! Hans tok ikke opp før kvart over 8 som er svært uvanlig. Så tenkte at han kun sover en halvtime på dagtid. Men nå har han sovet en time!! Så deilig :)
Han tar en lat søndag ;)

Back
Topp