Hvilken film?Cup her og kino i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken film?Cup her og kino i kveld
God ettermiddagGod morgen![]()
Det blir det jo. Blir dyrt å kjøre så langt ogsåDet er jo et stykke
Vår er 10 minutter unna...men blir jo fort dyrt om vi skal besøke den hele tiden![]()
Sov til kl 10.Håper du har sovet lenge og godt![]()
Kose dere massePå vei til campingen for å besøke mammas kusine nåSnuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt
Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted
Herlig Søndag! Må alle kose seg
![]()
Håper det, hun er veldig opptatt av dans, egentlig spesielt ballett men tror det blir litt for ensidig for henne akkurat nåSå brada blir hun nok fornøyd!
Mistet jenta mi før N og lillebror i uke 19![]()
Hun vil alltid være savnetDet er jo kjempetrist![]()
Sjelden kost det. Nå sovna hun igjen i bilen så kanskje det blir en time stillhet igjenHelt fantastisk![]()
Jeg grugleder megDet blir spennende![]()
Ikke jeg heller. Men ser koselige utAldri vært i sånn før jeg. Men kjekt var det jo
Vi hadde det veldig fint igårFint på messa?
Hehe oppvaskmaskin er luksusJa rydding blir det her og
Mannen skal ta med snuppa og poden ut på tur mens jeg rydder kjøkkenet.
Det er overfylt med skittenkopper siden oppvaskmaskinen har streika -.-
Vi skulle på cupGod formiddag
Hva skal du idag?
Det gjør viKos dere på cup![]()
Kos dere masse idagPå vei til campingen for å besøke mammas kusine nåSnuppa skal få bade selv om jeg tror det er veldig kaldt
Blir så koselig! Også besøke svigerfar som fisker på samme sted
Herlig Søndag! Må alle kose seg
![]()
Får melde henne på daOi her går danse timer fortere enn jeg hadde trodd.
Med oppstart i september finnes det noe de kaller barndans her hvor 11 av 15 plasser allerede er tatt så skal snuppa få blitt med må vi melde henne på ganske snart
Og ja hun løper rundt i kjoler og ballerinasko mens hun prøver å stå på tærne så dette hadde jo passet perfekt![]()
Han tar en lat søndagSjokkert over småtten in dag! Hans tok ikke opp før kvart over 8 som er svært uvanlig. Så tenkte at han kun sover en halvtime på dagtid. Men nå har han sovet en time!! Så deilig![]()