Mistet jenta mi før N og lillebror i uke 19Å? Hvorfor har du det?
Nei er jo egentlig ganske greit at man er litt streng på hvem som kan ha det og ikke, med risikosvangerskap er det jo mye som kan skje som man ikke kan håndtere hjemme "/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistet jenta mi før N og lillebror i uke 19Å? Hvorfor har du det?
Nei er jo egentlig ganske greit at man er litt streng på hvem som kan ha det og ikke, med risikosvangerskap er det jo mye som kan skje som man ikke kan håndtere hjemme "/
Jeg får slappe av mens mannen tar ett skipper tak så får jeg ta det letteLykke til med ryddings![]()
Det er den eneste dagen kællen har tid til å hjelpe til her i hvert fall. Men prøver egentlig å ha rydde/vaskedag på fredag. Så det er ryddig i helgaFøler mange bruker søndagen på å rydde og ordne![]()
Ja, man får da lov til detMå si meg enig med Sara her.
Må jo se ut som om man får lov og leve der også
Det var smart fordelingJeg får slappe av mens mannen tar ett skipper tak så får jeg ta det lette![]()
Det der får du ikke lov til å kalle rot
Hører dere sier detDet der får du ikke lov til å kalle rot![]()
Gjør nok ikke det neiOuch. Gjør nok ikke den feilen igjen kan jeg tenke meg
De som ikke liker går glipp av noeFor de som liker fotball så
Ikke noe problem å se det irl, men liker det ikke på tven
Kos dere på strandaNydelig vær i dag. Stranda next!![]()
Det jar jegGod morgensovet godt?
Ja, hun blir et halvt år 25.6 så da kan jeg ikke levere mer, og vi har ferie. Avtalt at jeg trapper ned nå de 10-15 glassene jeg har igjen å fylle og så leverer jeg inn alt sammen og gir meg.Ja den kan man jo ikke flytte rundt hele tiden
Er du ferdig med pumping nå i juni?
Tusen takkKos dere på stranda
Fint å kunne rømme ut på turLiv i huset.... Fem unger. Begge de to eldste har besøk
Jeg og lillemor rømmer på ny, og lenger, trilletur, hun våknet like etter vi kom hjem for et par timer siden
Kos deg på jobbGod dagnettop hatt en familie frokost for første gang på lenge, nå er det snart jobb
Cup her og kino i kveldGod morgen søte dereHvordan har dere sovet
?
Planer for dagen?
Det har vi gjortGod morgenKos dere på cup!
Det har jeg gjorHåper du har sovet godt![]()
Tja i grunn.Det hørtes jo kjipt uttravle dager?