Juni - skravletråden

Veldig kjedelig

Men nå gjør jeg meg mer eller mindre klar for senga snart, og fortsetter heller i morgen. Badet må tas, det må det jo ca alltid, så det tar jeg under jenteungens morgenstell.

Også ser jeg hvor langt mannen kommer på stua i kveld, og jager ungene rundt til å ta en del før de får gå ut ;-)
Bra å sette igang barna:D de er dårlig på rydding her....ihvertfall etter min standard:P

God morgen søte dere:) Hvordan har dere sovet:)?
Planer for dagen:)?
Søta :) God morgen til deg også ;)
La meg aaalt for sent!:( Og snuppa våknet 06.00 så ble 3 timer søvn, men hun satt seg på iPaden og jeg sovnet igjen :p Men har sovet veldig godt da! Hva med deg?

I dag skal vi ikke stort mye, der dagen bringer ;)

Søta :) God morgen til deg også ;)
La meg aaalt for sent!:( Og snuppa våknet 06.00 så ble 3 timer søvn, men hun satt seg på iPaden og jeg sovnet igjen :p Men har sovet veldig godt da! Hva med deg?

I dag skal vi ikke stort mye, der dagen bringer ;)
Okei bra det ikke ble så gale likvel da.
Joda, greit nok sammenlagt. Det beynte dog svært dårlig med urolig frøken og våknet mye.

Ja, kan være greit å ta på sparket også.
Vi vurderer loppemarked her

Bra å sette igang barna:D de er dårlig på rydding her....ihvertfall etter min standard:P
Mine er ganske håpløse. Særlig mellomste. Må peke på hver ting. De ser ikke rot, liksom..

Ikke spesielt normal jeg da :o
Altså balkongen ble støvsuget pga pollen osv, vil kunne gå ut dit barfot uten å dra med pollen og alt mulig annet inn igjen.

Vi har støvallergi så det meste blir støvsugd regelmessig pga det, men er nok mer normalt å ha det som dere har det vil jeg tro ;)
Mer normalt en plass mellom oss og dere vil jeg tro

God morgen snuppa mi :) ja jeg sover ikke så bra, men kommer ikke til å sove bedre med lillegutt ute :p din da? :)
Klem til deg❤️ Det vil du forhåpentlig vis gjøre ;) Jeg la meg aaalt for sent:( Og N våknet 06.00 så det ble 3 timer på meg, men hun satte seg på paden og jeg sovnet i en time :)

N fikk akutt feber, magesmerter og hyperventilerte i går :( Rett på legevakta! Fant ikke noe men brygger mest sannsynlig på et virus :( Ble litt redd i går kjente jeg:o

Back
Topp