Natti natt og sov godtNei nå må jeg sove
Skravles i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Natti natt og sov godtNei nå må jeg sove
Skravles i morgen
jeg orker, men orker ikke sex og husarbeid eller noe da er kroppen helt døDet er veldig forståelig at du ikke orker å ha det nå som det er nærme sluttenMen da får det gå god for å drømme om det
Synes de siste ukene dine har gått så fort
Ikke lenge siden du sa til meg du ar i uke 34
Helt sykt
Så koselig med fridaysOg at han ville ha dere med til dyreparken
Har dere vært der før?
He he det skjønner jeg godt han gjør nå som solen er herSå heldige dere er
Vi har en gammel dritt som ikke funkermannen skrur for harde livet!
Flink til panikk ryddingFlink du har vært.
Jada, kost oss vi![]()
tusen takkMasse lykke til på tirsdag![]()
Kjekt å komme hjem etter jobb. Fri i morgen nå da.?Flink du har hvert![]()
Har hatt en grei dagvar på jobb da
Det skjønner jeg godt.tusen takkhun ville sjekke siden jeg hadde så kort aktiv fase og det er da fare for hjemmefødsel
skremmer meg litt....
han får lov å være i magen til 24 har jeg sagt etter det så skal jeg begynne å gjøre tingTror han kommer snart jeg altså!Bra mix har da
![]()
Huff... god bedring ❤Stakkars lille poden.
Virker som han har hatt skikkelig vondt i hele kveld. Han er kjempetrøtt, men våkner til og hylskriker når jeg legger ham ned, rister gjør han og.
Nu sover han godt i bæresjalet og kommer nok til å bli der til vi legger oss
jeppDa er det på tide![]()
det hjalp og hjalp veldig på humøretSnakkeshåper dusjen hjelper!
Så bra... morro å ha noe slikt i nærheten. Her er nærmeste familiepark 3t unnaDet var kjempe gøy
Alle barna koste seg, og tiden gikk kjempe fort!
brukte du lang tid? jeg brukte 41 min fra 4-5 cmDet skjønner jeg godt.
Du er litt motsatt av meg der
Ja, men nå er jeg egentlig bra skutt og vurderer sengen... men synes det er for tidligFlink du har vært![]()
Har du kjøpt mye?Fikk shoppet meg litt nye klær i dag. Alltid kjekt![]()
Men eldsten gikk det 52 timer fra vannet gikk til han kom ut med vakuum.brukte du lang tid? jeg brukte 41 min fra 4-5 cmtrodde ikke på at jeg var i fødsel selv om jeg hadde åpning xD det var ikke vondt nok
![]()
God nattSmørkrem kaka er ferdig bakt og puttet i fryseren. Så i morra finner vi ut om den egner seg som iskake
Nu skal vi legge oss og håper på en god natts søvn. God natt![]()
Her er jeg oppe enn så lenge... burde sikkert lagt meg. Men ser sola enda så blir litt uloigiskHjemme alene i kveld. Er det noen fler som er oppe sent i kveld?
oi sikkelig heftig det da!Men eldsten gikk det 52 timer fra vannet gikk til han kom ut med vakuum.
Fikk aldri mer enn 2-3 cm før jeg fikk medisiner.
Fikk det heller ikke frøkna, men hun satte seg også fast og ble tatt med akutt KS.
Men U gikk vannet en uke før planlagt ks, ringte inn og fikk kjeft siden vi ikke dro inn med en gang i tilfelle fødselen startet ordentlig av seg selv. Fikk ikke åpning da heller