Juni - skravletråden

Det er veldig forståelig at du ikke orker å ha det nå som det er nærme slutten ;) Men da får det gå god for å drømme om det :D Synes de siste ukene dine har gått så fort :eek: Ikke lenge siden du sa til meg du ar i uke 34 :eek: Helt sykt :)

Så koselig med fridays :) Og at han ville ha dere med til dyreparken :) Har dere vært der før?
jeg orker, men orker ikke sex og husarbeid eller noe da er kroppen helt dø :p vi får se hvordan det blir fremover. men det har vært alt for varmt for det siste ukene xD
ikke sant :o jeg synes dine bare raser avgårde jeg :)
ja :D jeg har aldri vært der, men mannen har vært der og hørt mye av venner om dyreparken så gleder meg :D

Tror han kommer snart jeg altså! ;) Bra mix har da :D
han får lov å være i magen til 24 har jeg sagt etter det så skal jeg begynne å gjøre ting :p ja de har og milshake laget av kuleis som jeg må smake :D

Stakkars lille poden.
Virker som han har hatt skikkelig vondt i hele kveld. Han er kjempetrøtt, men våkner til og hylskriker når jeg legger ham ned, rister gjør han og. :(
Nu sover han godt i bæresjalet og kommer nok til å bli der til vi legger oss
Huff... god bedring ❤

shoppet meg 3 cardigans i kveld uten å spørre mannen om det er ok :p sånn er det når jeg er sur på han x) jeg trengte det da, for jeg gir bort treningsgensere og hettegensere til fretex :)

brukte du lang tid? jeg brukte 41 min fra 4-5 cm :eek: trodde ikke på at jeg var i fødsel selv om jeg hadde åpning xD det var ikke vondt nok :p
Men eldsten gikk det 52 timer fra vannet gikk til han kom ut med vakuum.
Fikk aldri mer enn 2-3 cm før jeg fikk medisiner.
Fikk det heller ikke frøkna, men hun satte seg også fast og ble tatt med akutt KS.
Men U gikk vannet en uke før planlagt ks, ringte inn og fikk kjeft siden vi ikke dro inn med en gang i tilfelle fødselen startet ordentlig av seg selv. Fikk ikke åpning da heller

Men eldsten gikk det 52 timer fra vannet gikk til han kom ut med vakuum.
Fikk aldri mer enn 2-3 cm før jeg fikk medisiner.
Fikk det heller ikke frøkna, men hun satte seg også fast og ble tatt med akutt KS.
Men U gikk vannet en uke før planlagt ks, ringte inn og fikk kjeft siden vi ikke dro inn med en gang i tilfelle fødselen startet ordentlig av seg selv. Fikk ikke åpning da heller
oi sikkelig heftig det da! :eek:
brukte totalt 2 timer og 11 min jeg trodde jeg skulle dø :p siden jeg brukte ikke smertelindring en gang xD
nå så har jeg fått beskjed om å ringe når jeg har vondt så da måtte jeg spørre hvordan vondt og hvor vondt :p det var visst når jeg ikke klarte å føre en samtale og måtte puste meg gjennom. vi har klart dette med barnevakt så er glad for det :) og om det blir for heftig ringer jeg 113

Back
Topp