Er godt stykke detSkal begunne med bena straks. Begynner på økningen mellom bena nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er godt stykke detSkal begunne med bena straks. Begynner på økningen mellom bena nå
Kniiis, klarte du det??Nå reiser jeg meg å gjør noe. Nei.
Nå!
Det er overHuff! Håper det snart går over!
Ha ha ehm neiDu får hilse![]()
Skal jeg finne det ut for deg??Ååå skulle finne ut hva daim heter men det gikk ikke
Ja du er jo god på detSkal jeg finne det ut for deg??![]()
Haha de blir testet jevnt med å prøve nye ting på kjøkkenetDa får vi teste litt grenser da![]()
Jøss daÅ fysj som det tordner
Må nok få et mer avslappende forhold til slike ting.De prøver.
Nå har jeg akkurat vært en tur på jobben til mannen siden han hadde rotet bort bilnøkkelene sine og er derfor forsinket, men det er hans problem.
Ja! Satser på at de også gjør det når jeg ringer opp imorgen etter planen!Jøss?!det får de jaggu rydde opp i!!
Skjønner jo det veldig godt da! Men nå vet du bedreMen det var ikke så lett der og da, jeg var jo så spent![]()
Er det så går ikke vekk fra tangle teezer!! Spesielt siden snuppa også ønsker langt hår!Ja, det skjønner jeg :/ floker er noe dritt rett og slett.
Tvangstanker, kjære, TVANGSTANKER!!Men du er i en klasse for deg selv
Herlig alderhan er 7 mnd i dag![]()
Hehe før snuppa var jeg veldig kontrollertEgentlig så er jeg akkurat samme med eller uten bebis
Mannen sier jeg er mer hormonell når jeg har mensen , haha![]()
Jeg er bare ko-koDu er flink , om det er rett ord å bruke![]()
Være forsiktig med skravlingen istedenfor da?Det får jeg ikke til![]()
Legge meg tidligHva skal du være flink til?