Men det var ikke så lett der og da, jeg var jo så spentAntar du erfarte at det var best ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det var ikke så lett der og da, jeg var jo så spentAntar du erfarte at det var best ja![]()
Litt roligere idag?Litt sprøtt
I går på denne tiden hadde jeg dobbelt så mange innlegg
Ja, det skjønner jeg :/ floker er noe dritt rett og slett.Jeg syns det ihvertfall![]()
Hadde krøller og mer fall i håret før vi brukte tangle teezer, men bruker helst den for å unngå skriking osv pga floker![]()
Ha en flott vaktOrdne seg å komme seg på jobb kanskje...?
Egentlig så er jeg akkurat samme med eller uten bebisIkke lett å være gravid med ekstra hormoner? ❤
Jeg må gjøre litt uansett jeg daDu er unnskyld fra omtrent absolutt alt du nå da, nyt det![]()
Det er i morgen, så da må du ta en ny lur!!Godt nedetiden var midt i tiden jeg tok lur da![]()
Det er en bra egenskap det daJa, ikke gi henne panikk ihvertfall![]()
Hun er til tider veldig renslig![]()
MJ hadde elsket å spise middag hos degHer blir det fiskekake
Jeg henger 3 timer etter, nesten 400 innlegg, etter seminar i OsloDa var jeg kommet meg til nåtid i tråden etter duppen min. Da skal jeg prøve å få gjort litt her hjemme tenker jeg. Eller bare ligg å se i taket litt. Ble jo jaggu nesten enda mer trøtt etter duppen![]()
Godt å få klarnet opp littSå bradet fine med tordenvær , syns jeg , er at det lukter så godt av lufta etterpå. Rent på en måte.
Blir godt etterpå daÅ fysj som det tordner
Lykke til med detDa skal man delta på sitt første mosjonsløp. 5 km. Kommer til å gå mest da..![]()
Våknet av konteiner bilen og gress klipping uteHihi.. har ikke på lyder på varslenemen vi sov fra 11-13
God ettermiddaggod dag damer![]()
Ååå, du er søt ♡Det var for kjedelig
Skulle finne det ut uten hin visste det og sende daim i posten
Snart over daDet har nettopp begynt her
Ja men klarte det ikkeFinne ut hva jeg heter?![]()
Aldri laget det, men det er godt!!Da var 4,5 timer unnagjort på jobbNå er det hjem å lage waldorfsalat
![]()
Noen som har tips om hvordan mange den så god som mulig?![]()
Må være de ogsåFlink pike![]()