Duer slemJeg vet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Duer slemJeg vet![]()
He he klart det erHun har to slike. Men den mamma har er mye bedre
Vet ikke... må se om jeg finner noe i skapet. Har funnet kjøttdeig..Hva skal dere ha?
Ja vil tro detDet blir det helt sikkert![]()
Har ikke prøvet og tror ikke jeg hadde blitt noe klokere om jeg hadde prøvdÅåå skulle finne ut hva daim heter men det gikk ikke
Slappet av uten babyverden og Facebook før jeg sovnet rundt 12:30 og våknet 14:00. Eller jeg våkner inne mellom pga lyderJa ❤ hva er planen for dagen i dag?
Hva skal du gjøre da?Har gjort det, nå skravler jeg igjen. Så straks skal jeg gjøre noe her![]()
Hihi.. har ikke på lyder på varsleneSlappet av uten babyverden og Facebook før jeg sovnet rundt 12:30 og våknet 14:00. Eller jeg våkner inne mellom pga lyderderda?
![]()
JaDa var dere effektive og snudde dere fort rundt.
Hvordan føler du deg i dag?
Ja det er 19 dager igjenGanske vanlig spørsmål. De fleste mener jo ikke å tråkke deg på tærne. Bare å si at et par måneder til så
Jeg kunne godt også ha slike planer men mann og barn er aldri enige i planene mineNei da.
Drar på dugnad rett etter jobb i dag og sommeravslutningen er jo på jobb.
Ukeshandlen tar jeg hver uke så det er en vanesak og eldste skal på bursdag inntil et kjøpesenter så da er det bare for meg å gå 10 meter får å komme dit for å se etter nye sko
Antar du erfarte at det var best jaJa, derfor har jeg bestemt at jeg skal sove om jeg må før fødsel![]()
Tja har det ikke så kjedelig ihvertfallEr bra det da
Jeg syns det ihvertfallNydelig blanding tenker jeg!♡
Kanskje du får seKanskje jeg får strikke litt ikveld![]()
Håper det er det også! Kun smakt noe som ligner en gang men oppskriftene er lette nok så burde ikke være noe problemDet så veldig godt ut![]()
Ikke lett å være gravid med ekstra hormoner? ❤Åå, får nesten tårer i øynene ♡
Hvis det er godt vil jeg gjerne ha oppskriften.Håper det er det også! Kun smakt noe som ligner en gang men oppskriftene er lette nok så burde ikke være noe problem![]()
Ja, ikke gi henne panikk ihvertfallHehe, tenker det er best![]()
Du er unnskyld fra omtrent absolutt alt du nå da, nyt detAkkurat, det har jeg ikke tenkt på engang![]()