Når skal du på kontroll i dag?Det er ikke noe særlig "/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal du på kontroll i dag?Det er ikke noe særlig "/
Så herlig med en god nattSnuppa sov lenge i dag... vi har sovet godt... men ser jeg starter 3t bak dere alle. God morgenhåper dere også har fått sovet i natt
tja kanskje, men nå var det jo litt laber aktivitet daJa, men tenker det er diskusjoner de er ferdig med... får heller lese litt tilbake fra der de er
Sov godt og leeengeTror jeg går å prøver å legge med og "solstrålen" min nå. Håper på laaang lur
Så trist værBrrr
Regn, tåke og 4 grader ute. Jeg vil ut å finne på noe for å aktivisere ungen. Men gjett at jeg heller blir inne
Ja ikke alt man gidder å reklamere pågodt med fasterutiner![]()
de skal egentlig ikke det, så skulle ha sendt mail. men den er jo en del år nå så gidder ikke![]()
Det viktigste er at han kommerden følelsen når folk begynner å spørre når lillebror kommer -.- kun fåtall vet termin, så blir vel ekstra mas av det![]()
det er så irriterende. han kommer når han kommer <3 jeg er ikke utålmodig![]()
Ja var det i går på denne tiden også. Så da jeg skulle gjøre noe økte tempoet igjentja kanskje, men nå var det jo litt laber aktivitet da![]()
Ja veldig deilig... har du sovet?Så herlig med en god natt![]()
Det utrykket i ansiktet deres sier alt ❤Igår fikk mannen kjenne lillebror ❤
Det gjør han joDet viktigste er at han kommer
Syns ikke det var så labert igår jeg men klager ikke altså.Ja var det i går på denne tiden også. Så da jeg skulle gjøre noe økte tempoet igjen![]()
Ja ❤Det utrykket i ansiktet deres sier alt ❤
Ja.. når er jo ikke så viktig... bare han er velfødd og i livetDet gjør han jo![]()
Er det vekstkontroll? Eller vanlig kontroll? Bestandig spennendeEr ikke nei, blir spennende![]()
Ja.. er noe annet når de kan se de også.. mye å glede seg til... ❤Ja ❤
Gleder meg til snuppa kan kjenne også![]()