men dere begynner tidlig på igjenMåtte kaste inn håndkle til slutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
men dere begynner tidlig på igjenMåtte kaste inn håndkle til slutt![]()
BraHer har jeg spist nå
Det jeg tenkte megIngen fare ;-)
Jeg har ikke skrevet livet av meg i dag, og har hoppet fra 16 til 13 plass ;-)
Min viste 22 når jeg kjørte til møte nå nettoppKos deg meg jobb
Bilen viste mellom 15 og 16 grader forresten![]()
God morgenSnuppa sov lenge i dag... vi har sovet godt... men ser jeg starter 3t bak dere alle. God morgenhåper dere også har fått sovet i natt
God start på dagen er viktigmen dere begynner tidlig på igjen![]()
Har du 200 innlegg til nå? I dag?Får se hvor mange det blir i dag. Satse på 1000 som totalsum denne mnd? Nesten 200 innlegg i dag...
Nope ti min unnaÅja, langt vekk?
Har bare 50% jobb her så er ikke allverden i feriepenger men bedre enn ei vanlig mnd lønn. Skal ordne litt ute her i år.. malehuset og garasjen. Ordne litt i kroken vi sitter i.Her kommer rørleggerne halv ti/10.
Så har vi en som pusser muren ute på fremsiden av huset og ene hjørne. Går langs store deler av huset. Pusses glatt og males. Den er nå grå, kjedelig mur. Ny terasse bak der med noe inngjerding og port.
Blir så fint og sikkert dyrt.
Godt det kommer feriepenger på fredag og begge får rikelig.
Og at mannen er god med penger( for jeg er virkelig ikke)
Så mye uteprosjekter her i år. Har dere?
Sov godt søtaTror jeg går å prøver å legge med og "solstrålen" min nå. Håper på laaang lur
Er ikke noe.vits hellerHehe. Orker ikke kjempe mot fristelsen idag![]()
Takk søte degSov godt søta
Daimsk var lett å tydeGodt du kan å tyde daimsk![]()
Anbefales ikke. Gjør så vondtDa burde jeg løpe på veggen idag føler jeg![]()
Ja de kan vel detTok noen tester for ca 2 år siden de var negative. Men det kan vel snu?
Jeg har lagt meg jeg ogTror jeg går å prøver å legge med og "solstrålen" min nå. Håper på laaang lur
Her er det overskyet enda, men blir nok regn etter hvert. 13,8° enn så lengeBrrr
Regn, tåke og 4 grader ute. Jeg vil ut å finne på noe for å aktivisere ungen. Men gjett at jeg heller blir inne
Nope i grunn ikkeFår du ikke sove i kveld?
LyseblåHvilken farge ble det?![]()