HahaAltså det er en fin tankegangDu får legge ut bilde å ta igjen da
For jeg er tom for sjokis
Så kanskje jeg blir inspirert igjen
![]()
Men det skikkelig høljer ned. Ikke sikkert det blir opphold :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahaAltså det er en fin tankegangDu får legge ut bilde å ta igjen da
For jeg er tom for sjokis
Så kanskje jeg blir inspirert igjen
![]()
Hehe. Orker ikke kjempe mot fristelsen idagHehe, greit å ha muligheten![]()
Det er det. Forrige uke var ekstremt tung i og med nettene er blitt så ille igjen. Mye jobb og vi så hverandre tre timer en kveldHuff.. tungt altså![]()
Da burde jeg løpe på veggen idag føler jegHvis ikke hadde jeg tatt meg fart og løpt på.veggen
Åja, langt vekk?Er på cup jeg
Jenta vår sørget for det bare ble en time søvnGod morgen! Ikke sovet noe godt?
godt dere har fått ei god nattSnuppa sov lenge i dag... vi har sovet godt... men ser jeg starter 3t bak dere alle. God morgenhåper dere også har fått sovet i natt
Godt du kan å tyde daimskHe he skjønte dt
Hehe, de er alltid ivrigeOkey, da senker jeg skuldrene littMen ser jo at Kengu og Ronja er ivrige altså
Men det får bare være...
Tok noen tester for ca 2 år siden de var negative. Men det kan vel snu?Sjekke opp kanskje
Jeg så du skrev at det hadde ikke du hatt:/ så kjipt. Håper du får en lang lur med frøkena nå snart, om hun skal duppe da?godt dere har fått ei god natt![]()
Kos deg meg jobbNei da finner du det ut en eller annen gangMen nå er det jobb!! Vi snakkes
![]()
Her har jeg spist nåSatte det klart til å kokes men droppa det. Jenta bare hyler om jeg er på kjøkkenet. Og mulig det er leggetid snart så rekker ikke spise
Ganske raskt jaMer lettvindt ennegg det
Er på tur opp nå tror jeg og forsøker dupp. Håper på par timer. Men hun sover aldri så lengeJeg så du skrev at det hadde ikke du hatt:/ så kjipt. Håper du får en lang lur med frøkena nå snart, om hun skal duppe da?![]()
Yes det er detJa... blir litt nytt.. litt andre diskusjoner. Alltid morro med nytt "blod"![]()
Får du ikke sove i kveld?Bør ikke det