Hehe, greit å ha mulighetenHihihi. Jeg har innsett jeg må kjøpe sjokolade idag. Har enda lyst på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, greit å ha mulighetenHihihi. Jeg har innsett jeg må kjøpe sjokolade idag. Har enda lyst på
Ja og får en meget lei mannNei da blir man utslitt![]()
Bør ikke detOg duppe?
Nei da finner du det ut en eller annen gangAner ikke.. har ikke fått opp måleren enda, og ikke vært ute![]()
Er du på vei til Oslo?God plan![]()
Mer lettvindt ennegg detRaska I meg ei skive.
Huff.. tungt altsåAt jeg er hjemme på dagtid med henne og jobber kveld. Dobbelarbeid![]()
Neida, litt motivasjon må du også haBurde vært forbud![]()
Hvis ikke hadde jeg tatt meg fart og løpt på.veggenDet er bra denne natt var en av de sjeldne da
Hun lurte oss ei stund og var det.. så gikk det over..Håper hun blir gladere i det etterhvert![]()
Huff for en elendig natt!
God morgen da folkens
God morgenHer er det overskyet og litt mer behagelig temperatur
Hvordan er det hos dere i dag?
Her er det jobb, noen timer og så hjem![]()
Sjønner. Håper det går fintSkal prøve på detmen også redd bunnen ska smuldres opp når jeg snur kaka... Har ikke lagt på den enda, gjør det imorgen, men regner med den ikke fyller formen helt opp til kanten, og da blir det en cm eller to som den ska "dætt ut" om du skjønner?
Håper bare dt går greit :/
Ser ut som dere følger samme tempo i dag.Håper det roer seg veldig fort!
Nei... er fortsatt mye av livet igjen og vi vil jo nyte det med ungeneHar ei venninne som er på sin andre prolaps og kun 28 år![]()
Man vil virkelig ikke ha problemer med rygg, bekken osv!
Får se hvor mange det blir i dag. Satse på 1000 som totalsum denne mnd? Nesten 200 innlegg i dag...Det skal du ikke klage på nei![]()
Satte det klart til å kokes men droppa det. Jenta bare hyler om jeg er på kjøkkenet. Og mulig det er leggetid snart så rekker ikke spiseSkjønner det i grunn
Er alltid detOh tidlig på an du
Men har på følelsen de blir korte idag pga natta hennesHehe, sikkert helt innafor med to![]()
Ja... blir litt nytt.. litt andre diskusjoner. Alltid morro med nytt "blod"Gøy med litt nye i tråden også