J ikke sant velDa har du en fabelaktig plan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
J ikke sant velDa har du en fabelaktig plan![]()
Da skjønner jeg godt at du tok den med hjem
PP listen mente jegVar bare på do
Men nå straks
Du och jagNå får bv hvile til i morgen, jeg har godt over 500 innlegg i dag. Så jeg tar kveld meg god samvittighet![]()
Imponert kjenner jegHehe mye som skal lages og familie som gjerne vil at jeg baker til dem også![]()
Haha... håper du får sove godt du ogsåNå ser det ut til at det har utviklet seg til en sånn skravleversjon av "du legger på først, - nei du legger på først"![]()
Mye en ikke burde haVed grensa er de billigst men huff burde ikke ha![]()
Er veldig bra det daDet kan du god natt... ca 150 idag her... ikke så galt det heller
Sov godt du ogspDa var målet på 10.000 nåddtakk for en herlig dag damer. Skravles vel videre i morgen, men nå skal jeg sove. God natt
![]()
HahaNå ser det ut til at det har utviklet seg til en sånn skravleversjon av "du legger på først, - nei du legger på først"![]()
Ja det synes jeg også, til at jeg er urrutinertEr veldig bra det da
Vi hjelper hverandreJa det synes jeg også, til at jeg er urrutinertmen dere er jo gode hjelpere og holder skravla i gang ❤
Haha... huff... ta en lunket dusjDet er så varmt at jeg ikke fpr sove
Får klare meg uten tror jeg. Prøver å sove igjen nå jegHaha... huff... ta en lunket dusj![]()
Jepp, men grått og svart sammen blir kjedelig må ha farger å friske opp med :O blæææ vanskeligHuff da, men som sagt, svart går alltid![]()
Det er det som er så koselig... er så hyggelig å se igjen så mye kjente navn... mange nye og noen gamle er ikke her... men kan hende de dukker opp etterhvertVi hjelper hverandre![]()
Bra gjortHahamen sa skal jeg være tøff og modig og si god natt og logge av først.
Nå skal jeg også finne senga... har fått ornet klart alt til i morgentidligFår klare meg uten tror jeg. Prøver å sove igjen nå jeg