Skal gjøre det!Du må ta bilde rett før den skal serveres!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal gjøre det!Du må ta bilde rett før den skal serveres!![]()
Hehe bare å glemme med denne gjengenDet blir sent ja... ikke rart man er trett ellers... å jeg som skulle legge med tidlig![]()
God natt og imponerende skravling!Nå får bv hvile til i morgen, jeg har godt over 500 innlegg i dag. Så jeg tar kveld meg god samvittighet![]()
Det kan du god natt... ca 150 idag her... ikke så galt det hellerNå får bv hvile til i morgen, jeg har godt over 500 innlegg i dag. Så jeg tar kveld meg god samvittighet![]()
Hehe, jeg er ikke så sikker på det daspent... det blir helt sikkert over all forventning![]()
Ved grensa er de billigst men huff burde ikke haKvikk lunsj er den beste sjokoladen. Får hamstre om du er på rett side av svenskegrensa en gang![]()
JaaaKrysser fingrene for detMen om det funker blir den jo så kul
![]()
Ja må varme formen litt så går det nok braHehe, jeg er ikke så sikker på det damen det er utrolig spennende å gå se om jeg klarer å få den ut uten å ødelegge geleen
![]()
Huff da, men som sagt, svart går alltidKoppholder til vognen fra tinkafu3 farger å velge mellom
![]()
Tja holder meg til kvikk lunsjKvikk lunsj er god... og troika![]()
Huff ja skjønner at du er redd det skal bli kronisk!Hadde bekkensmerter og hen nerve i klem i hofta. Den kom i uke 23 med 1. Og uke 8 men nr 2
Daim er også god... og hobby... frøken ubesluttsom herTja holder meg til kvikk lunsj![]()
Ja... skriver i frykt for å komme på plass 99Hehe bare å glemme med denne gjengen![]()
Huff ikke snakk sånn da, føler meg så gammel når andre snakker om sine glansdager som vi hadde samtidigWow, det er omtrent som jeg hadde i mine glansdager det, under konkurranser :-D
Det er veldig mye :-D
Skal ikke spise det samme hele tidenDaim er også god... og hobby... frøken ubesluttsom her![]()
Det skal nok litt til ved vanlig aktivitetJa... skriver i frykt for å komme på plass 99
Nei det kan man ikkeSkal ikke spise det samme hele tiden![]()
Ja... mitt værste mareritt..Huff ja skjønner at du er redd det skal bli kronisk!
Ja roer seg sikkert om noen dager. Tempoet henger igjen etter utfordringen.Det skal nok litt til ved vanlig aktivitet![]()