Neida, det trenger du ikkeVeldig tydelig! Redd jeg skulle spamme fryktelig nå men neida![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, det trenger du ikkeVeldig tydelig! Redd jeg skulle spamme fryktelig nå men neida![]()
Da har du en fabelaktig planHar planer om det ja
Da har du en fabelaktig planHar planer om det ja
Vanlig eller kvikk lunsj og havsaltHelnøtt? Den er jo så godHvilken er din favoritt ?
Det blir sent ja... ikke rart man er trett ellers... å jeg som skulle legge med tidligSelv såpass sent skravler dere!![]()
God natt, og sov godtNei nå køyer jeg også
Kvikk lunsj er den beste sjokoladen. Får hamstre om du er på rett side av svenskegrensa en gangVanlig eller kvikk lunsj og havsaltliker vanlig kvikk lunsj også.. Greit vi ikke får kjøpt det her
![]()
Kvikk lunsj er god... og troikaVanlig eller kvikk lunsj og havsaltliker vanlig kvikk lunsj også.. Greit vi ikke får kjøpt det her
![]()
Hvilke andre smerter hadde du?Ja kjedelig å angre på slikt. Men har hatt to svangerskap med mye vondt så er ganske sikker. Redd for at smertene skal bli kroniske også etter graviditetn
Hvordan får du 500 innlegg på en dag lurer jeg påNå får bv hvile til i morgen, jeg har godt over 500 innlegg i dag. Så jeg tar kveld meg god samvittighet![]()
Trenger vist ikke det nei for dere slutter jo aldriNeida, det trenger du ikke![]()
Wow, det er omtrent som jeg hadde i mine glansdager det, under konkurranser :-DNå får bv hvile til i morgen, jeg har godt over 500 innlegg i dag. Så jeg tar kveld meg god samvittighet![]()
Det med Daim har vel alle skjøntDen og Daim er.det beste jeg veit![]()
Hadde bekkensmerter og hen nerve i klem i hofta. Den kom i uke 23 med 1. Og uke 8 men nr 2Hvilke andre smerter hadde du?
Ingen veldig varme,og ingen tenner. Vi får se.varmen da? eller tenner? her fikk hun sin første tann på lørdag. var litt usikker på om det var en tann jeg kjente, men i dag er jeg helt sikker![]()
Hehe mye som skal lages og familie som gjerne vil at jeg baker til dem ogsåOj gjør du det
Får håpe hun finner roen. Skal på do og fylle begret med mme klart til i morgen. Så jeg slipper å ha en hylende jente på armen og lage alt samtidig.. så skal jeg også legge meg. God nattIngen veldig varme,og ingen tenner. Vi får se.
Nå sover hun, så også min tur