Juni - skravletråden

God mandags morgen

Sola skinner.
Ungene er levert på skole og bhg innsmurt i solkrem siden jeg regner med de kler av seg etterhvert. Det er bare 15 grader, men det er mer enn hva det har vært på denne tiden de siste dagene. Det lover godt.

Nå ammer jeg, deretter skal jeg få laget meg frokost. Men innen den tid er kanskje mannen tilbake, han hadde legetime 8.40 så slapp han inn presis er han ferdig nå. (ikke at det er så sannsynlig ;-))
Her skinner også solen, 20 grader

Ja. Værmeldingen antyder opp i 19-20 grader. 21 i morgen. Vi får se, men deilig er det. Ikke sånn 30, det er bare ubehagelig for babyen uansett, men sånn at hun ikke trenger jakke og dyne, bare skyggelue og et teppe over tærene :)
Deilig når det r sånn
Her er det varmt hvertfall

Ok. håpe hun får det som hun ønsker:)
God morgen også forresten.
Sovet godt?<3
Go morgen ja:)
Håper jeg også, men tror egentlig Hun blir fornøyd bare hun ikke kommer opp i matte eller spansk :p kom opp i engelsk skriftlig.

Har sovet okei, jeg har en del vondt på natten så jeg klarer ikke å sove sammenhengende:( hva med deg?

Go morgen ja:)
Håper jeg også, men tror egentlig Hun blir fornøyd bare hun ikke kommer opp i matte eller spansk :p kom opp i engelsk skriftlig.

Har sovet okei, jeg har en del vondt på natten så jeg klarer ikke å sove sammenhengende:( hva med deg?
Gikk det greit på skriftlig?
Jeg hadde tysk muntlig husker jeg.
Kjedelig. Joda sovet bra

Back
Topp