Noen små ærender, og litt hjemme og slappe avHva skal dere idag?
Enn dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen små ærender, og litt hjemme og slappe avHva skal dere idag?
Her skinner også solen, 20 graderGod mandags morgen
Sola skinner.
Ungene er levert på skole og bhg innsmurt i solkrem siden jeg regner med de kler av seg etterhvert. Det er bare 15 grader, men det er mer enn hva det har vært på denne tiden de siste dagene. Det lover godt.
Nå ammer jeg, deretter skal jeg få laget meg frokost. Men innen den tid er kanskje mannen tilbake, han hadde legetime 8.40 så slapp han inn presis er han ferdig nå. (ikke at det er så sannsynlig ;-))
Deilig når det r sånnJa. Værmeldingen antyder opp i 19-20 grader. 21 i morgen. Vi får se, men deilig er det. Ikke sånn 30, det er bare ubehagelig for babyen uansett, men sånn at hun ikke trenger jakke og dyne, bare skyggelue og et teppe over tærene![]()
Hvordan gikk det?Nettopp vært hos tannlege med mellomstesnart møte med kommunen..
Du da?![]()
Synes du?Du er morsom du
hehe huffHa ha ja kanskje det
Mest sannsynlig ikkeRonja er nok helt på toppen
Føler ikke vi gjør annet enn å sprayeUff. Lille J dahåper hun blir fort frisk! Sprayer du med saltvannspray?
Ja av og til hvertfallSynes du?![]()
God morgenGod morgen![]()
Deilig da. Når jobb igjen?Yes det har jeg
Go morgen jaOk. håpe hun får det som hun ønsker
God morgen også forresten.
Sovet godt?<3
Kanskje ikke så kulthehe huff
Venter på at hun skal bli trøttHuff høres ikke ut som en god natt for begge to![]()
God morgenGod morgen alle vakre jenter(evt. damer)
Sovet godt?
Ønsker dere alle en strålende start på uken.
Vi får se daMest sannsynlig ikke![]()
Ikke før onsdagDeilig da. Når jobb igjen?
Gikk det greit på skriftlig?Go morgen ja
Håper jeg også, men tror egentlig Hun blir fornøyd bare hun ikke kommer opp i matte eller spanskkom opp i engelsk skriftlig.
Har sovet okei, jeg har en del vondt på natten så jeg klarer ikke å sove sammenhengendehva med deg?
Ha ha du ville sove jaVenter på at hun skal bli trøttprøvde meg nå istad men det var nok bare jeg som var trøtt
haha!