Joda det klarte du fintVar altfor bra tempo her igår! Umulig å holde følge med dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda det klarte du fintVar altfor bra tempo her igår! Umulig å holde følge med dere![]()
Når hun blir voksenDet er klart hun skal![]()
Klarte du det?Jeg ble utfordret til å klare 10000 på en måned i fjor![]()
Det blir detBlir spennende å se![]()
Ha en super dagGod morgen alle trivelige damer
Håper dere får en strålende dag![]()
Noe må jeg ha gjort jaDa har du gjort noe rett![]()
Haha syns ikke det selv, fikk først gjennomgått her når så og si alle sovJoda det klarte du fint![]()
Sov om du kanLigger i senga og vurderer å ta jerntabletter og sovne igjen![]()
En til til to ganger er innaforJa mannen skulle i en ideal verden ikke barbert seg så mye, men mye oftere enn nå! Helst en til to ganger i uka![]()
Var det da, fikk ihvertfall tatt jerntabletter og burde unngå maten jeg har nesten klar i en time! Kjedelig men sånn er detSov om du kan![]()
Både jeg å mannen er høy. Jeg er 176 og mannen er 179Mi er bittelitahar definitivt arvet meg og ikke pappaen
Ja det tenker jeg også. Nå blir det gjerne en gang i mnd!En til til to ganger er innafor,
Kan være vondt nok det :/Ja, det er nok det
Heldigvis virket som om det kun var urinveisinfeksjon
Du skal kun ha det på løvetannenTar det ikke gresset og da?
Uff. Lille J daGod morgen! Dette var en lang nattmye gråting fra lille.
Tett i nese og hals pluss tenner som kommer. Stakkars![]()
Åh. Veldig sulten?Var det da, fikk ihvertfall tatt jerntabletter og burde unngå maten jeg har nesten klar i en time! Kjedelig men sånn er det
Huff høres ikke ut som en god natt for begge toGod morgen! Dette var en lang nattmye gråting fra lille.
Tett i nese og hals pluss tenner som kommer. Stakkars![]()
Men hvorfor vil han egentlig ikke ta det når det plager deg så? Og han ikke bryr seg særligJa det tenker jeg også. Nå blir det gjerne en gang i mnd!