Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm, lov til å håpe det går over etterhvertJepp. Vil ha det de andre har
God morgenGod natt![]()
Hva ga tannfeen?Jada, tannfeen kom![]()
Kan eg skjønneHan"ser" jo fortsatt ut som han, men det babyhullet de har når de er små er helt vekknå er han lang og slank og ser så stor ut
Så er det gøy å se på filmer der han bare jodler og ikke kan snakkehehe, tenk at han va så liten en gang
![]()
Ja var surtHuff da![]()
Tja. Jeg ønsker meg fortsatt glatt hår, og min svigerinne har krølltang....Mhm, lov til å håpe det går over etterhvert![]()
Det klarer dusamme her![]()
Igår var det 6. Regner med samme nå i løpet av nattaOg det tror jeg du klarer
Hvor ligger du nå?
Hver morgen?Heldige deg
Svigerfar barberer seg hver morgen! Syns mannen kunne tatt etter han![]()
Hehe. Irriterende når man glemmer detDa kan jeg fortelle at jeg har venta i 30 min på pizza, glemte å skru på ovnen![]()
ÅneiEr nok en fare for det![]()
Hehe. Regner med du blir veeldig opptatt neste månedMye sofa tidhaha også håper jeg at jeg blir litt opptatt neste mnd så jeg må.skrave denne mnd
![]()
Jeg er rimelig fornøydTja. Jeg ønsker meg fortsatt glatt hår, og min svigerinne har krølltang....
Jepp, kjenner til det humøretLitt irriterende da, men bare når jeg er i "henge meg opp i bagateller-humør"![]()
Ble du ensom?På vei til badet nå. Jeg er vel nesten den eneste igjen her uansett![]()
Ja mannen skulle i en ideal verden ikke barbert seg så mye, men mye oftere enn nå! Helst en til to ganger i ukaHver morgen?var ofte det
![]()
Det hender at sykemelding ikke er så dumt!Kommer ikke til å be om noe nei.. Men får vel forklare han hvordan jeg faktisk har det.. Og hvordan ting funker hjemme.. Har blitt tilbudt sykemelding ved en annen anledning og takket nei.. Måtte til slutt krype til korset å be om likevel da.. Haha
God morgenGod morgen alle trivelige damer
Håper dere får en strålende dag![]()