Snakk med legen om hvordan du føler det og la han vurdere, men høres ut som om du ihvertfall må si ifra!
Ja skal gjøre det.. Prøve være helt ærlig om hvordan ting faktisk er da.. Ikke bare være positiv å si det går over.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakk med legen om hvordan du føler det og la han vurdere, men høres ut som om du ihvertfall må si ifra!
Det er klart hun skalEn dag skal hun sove natta gjennom
Jeg ble utfordret til å klare 10000 på en måned i fjorOi mye. aner ikke ka det meste jeg har hatt er. men ikke så mye
Blir spennende å seJeg tippa 6800![]()
Bra med tempo igår jaPrøver men er jo umulig som dere skravler en søndagskveld!![]()
Da har du gjort noe rettJa, det har jegsiste inn der son ansatt og allerede etter to uker sikra full jobb til høsten da sjefene ønska meg
![]()
Takk for detLykke til![]()
Kom litt etterpå men da var det stille her innePå vei til badet nå. Jeg er vel nesten den eneste igjen her uansett![]()
Veldig spennendeBlir spennende å se da![]()
Gjør det! Vil tro du blir sykmeldt men du vil nok føle det bedre av at legen tok vurderingen uten at du slapp å spørreJa skal gjøre det.. Prøve være helt ærlig om hvordan ting faktisk er da.. Ikke bare være positiv å si det går over.....
Vi har fått kjip omtale i avisene etter en episodeHva har skjedd?
HahaDa kan jeg fortelle at jeg har venta i 30 min på pizza, glemte å skru på ovnen![]()
God morgen, nå skal jeg legge meg igjen.God morgen alle trivelige damer
Håper dere får en strålende dag![]()
Nei da skjønner jeg godt du ikke har tidJa. Men neppe i morgen
For da må jeg ha alle ungene klare i bilen 8.20. Vanligvis bare to unger og mannen, mens jeg og lillesøster gjør oss ferdig etterpå, men siden mannen har time hos legen 8.40 må jeg og lillesøster levere de store. Da tar jeg meg ikke tid til 10-12 fletter. Men en annen dag.
Var altfor bra tempo her igår! Umulig å holde følge med dereBra med tempo igår ja![]()
Håper det roet segDette som skulle bli tidlig kveld ble sent, men har en gutt som gjerne vil ut uten rier så ikke lett å sove da#konstantpresspåblæra og dåsekniver
Grattis med permisjonFørste permisjonsdag og NAV kan ikke tvinge meg i noe eller krangle med meg frem til 17.marsså får vi ta denne forbanna kranglen etter dette
![]()
Håper du har sovet godt og at snuppa er i bedre formNei nå er det natta herifra også. Sov godt![]()
Men vi har litt dårligere plassTror ikke det blir flytting på oss.. men blir nok litt oppussing om noen år
Jepp. Vil ha det de andre harHehe typisk jenter![]()