Håpe det.Lykke til med eksamener til henne ogsåGår nok fort med medisin, og takk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpe det.Lykke til med eksamener til henne ogsåGår nok fort med medisin, og takk![]()
Hva har du gjort? :OEr nok en fare for det![]()
Ja det håper jeg og.Stakkarshåper lege kan hjelpe
Ja synes det er rart. Får satse på legen har tidJa pussig den steg så mye igjen og mer. Så godt du ringer legen i morgen<3
Takk, hun går i 10ende og har muntlig igjenHåpe det.Lykke til med eksamener til henne også
Mannen var uheldig og slapp ei eske opp på foten min, da vi skulle bygge sminkebord til 16 åringenHva har du gjort? :O
Oi, da skjønner hun at hun trenger det daJa det håper jeg og.
Hun sa frivillig at lege var greit ;-)
off aua da:/ Ubehagelig det der.Dette som skulle bli tidlig kveld ble sent, men har en gutt som gjerne vil ut uten rier så ikke lett å sove da#konstantpresspåblæra og dåsekniver
Vet hun hva hun skal opp i enda?Takk, hun går i 10ende og har muntlig igjen![]()
Det må han da ha!Ja synes det er rart. Får satse på legen har tid
AuMannen var uheldig og slapp ei eske opp på foten min, da vi skulle bygge sminkebord til 16 åringen![]()
Nei, får vite det neste uke..Vet hun hva hun skal opp i enda?
Nei, det dunker noe forferdeligAuhørtes ikke godt ut... God bedring
![]()
Er sånn at man roper auoff aua da:/ Ubehagelig det der.
Huff håper ikke du mister neglen daNei, det dunker noe forferdelig![]()
Men det går overog takk
![]()
Ja hun gjorde nok det. :-(Oi, da skjønner hun at hun trenger det da![]()
Ja vi pleier å få lege på dagen. Pleier ikke være vanskelig.Det må han da ha!![]()
Spennende. hva håper hun på?Nei, får vite det neste uke..