Joa spesielt nå med skravlekrav for ekstra premieDu har vel skravlet litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joa spesielt nå med skravlekrav for ekstra premieDu har vel skravlet litt![]()
Huff ja. Får håpe han blir kvitt det snart. Vært hos legen da?Litt bedre er han blitt ja, ikke like tett lenger. Men veldig stygg hoste som henger i. Fælt når de hoster så mye..
Joa er det fint vær er det mindre her vanligvis men nå skravles det jo som bare detIkke bestandig.
Vi før se hva som skjer utover
Er det sol kan jeg være ute på balkongen mens snuppa er i bhg om jeg blir sykmeldt, mange timer der jeg bare kan kose megEr det sol er jeg ute![]()
Det er veldig santTja, det er alle mnd. Men tiden og mnd flyyyyyyyger likevel![]()
Og i kveld har jeg også tid til å skravleJoa er det fint vær er det mindre her vanligvis men nå skravles det jo som bare det![]()
HeiVar det kjekt
?
Hva farge?
Koser oss i solen, bader og er med familie![]()
Så deilig med frisørbesøk! Hvilken farge ?
Slapper av mens snuppa spiser før hun skal sove![]()
Hvert ute ganske mye idag og hatt det kjempe fint da![]()
var veldig gøy jaHvordan farge ble det?![]()
Slapper av her
Du har vel skravlet deg litt oppJeg sitter og prøver å skravle meg opp på listen
Det klarer duIkke i kveld tror jeg, men forhåpentligvis innen et par dager
Gøy med livNei okei.
Er en del aktive jenter på min. Veldig kjekt![]()
Der er det fintSatser på det.
Snuppa får vel en ukes ferie fra oss med familien min ogsåde skal vist til Kristiansand i sommer en tur så slipper å ha altfor dårlig samvittighet for henne å ferie ihvertfall
![]()
Det er innstillingen det!!Selvfølgelig gjør jeg det, jeg klarer alt![]()
Hva var ekstra premien?Joa spesielt nå med skravlekrav for ekstra premie![]()
Ikke vær for sikker på det duDet tviler jeg på
Må eget pakke ut jegSkal bare sette igang oppvaskmaskinen så kommer jeg tilbake
He he får seIkke vær for sikker på det du![]()
Greiest å bare barbere det hver tredje dagDet tror jeg på
Hehe. Vel, hun avgjør først musefletter, hestehale eller fletter, og deretter hvor mange fletter. Ofte løst hår, egentligHaha lønner seg ofte med anna eller Elsa![]()
Jeg legger til eller my little pony som er hestehale![]()
Det ønsket blir nok oppfylt i løpet av kveldenJa. Har mest lyst å legge meg i armkroken og se på spartacus med han![]()
He he jaEr det sol kan jeg være ute på balkongen mens snuppa er i bhg om jeg blir sykmeldt, mange timer der jeg bare kan kose meg![]()