Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Godt å høreHeh. Han jobber for Gilde som slakter. Strenge regler der på hårvekst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreHeh. Han jobber for Gilde som slakter. Strenge regler der på hårvekst![]()
Så praktisk da! Skulle ønske jobben til mannen hadde hatt samme lovSkravle litt mens mannen dusjer og fjerner skjegget. Ikke lov å ha skjegg på jobb så![]()
God dusjTar meg en dusj
Det gjør den, men er jo som regel noen her som man kan skravle medEr ikke bestandig like lett å være jevnt aktiv heller da aktiviteten avhenger at man har noen å være aktive sammen med
Men du kommer dit nok veldig snartEr ikke på topp 20 enda...
Det e kjedelig daJa det er det. Er jo delvis alenemor også. gressenkefaensksp..
Alenetid og tid til å slappe av finnes ikke ca halve året
Om det blir masse fint vær er jo det perfekt planUkes menyen for neste uke
GRILLINGS.
Blir vel noe annet også.
Får se om jeg lager meny.
Det tror jeg ogsåMen du kommer dit nok veldig snart![]()
Jeg jobber fult på dagen.Ferie eller mye jobb?
Kos deg, skal det etterhvert jeg ogsåTar meg en dusj
Mhm! Men studier før rene kose turer, får håpe det kommer en langhelg eller lignendeÆsj så kjedelig
Jeg har ikke akkurat hvert så aktiv da og du har fortsatt flere innleggDu har tatt innpå
Det at man kommer tilbake på listen betyr ikke nødvendigvis at man må ligge på toppen.Ja, men tviler det blir denne mnd. Selv om den sykkelvognen frister veldig!
Det blir nok braMhm! Men studier før rene kose turer, får håpe det kommer en langhelg eller lignendeblir det enten Kiel cruise, tur til Göteborg eller Strömstad ❤
Håper det ikke regner altfor mye da, mest fordi jeg elsker sola ❤Det blir jeg om det regner![]()
Du har vel skravlet littJeg har ikke akkurat hvert så aktiv da og du har fortsatt flere innlegg![]()
Ikke bestandig.Det gjør den, men er jo som regel noen her som man kan skravle med![]()
Er det sol er jeg uteHåper det ikke regner altfor mye da, mest fordi jeg elsker sola ❤
Kommer nok til å skravle uansett om jeg uansett blir sykmeldt snart!
Ikke i kveld tror jeg, men forhåpentligvis innen et par dagerMen du kommer dit nok veldig snart![]()
Satser på det.Det blir nok bra