Høres godt ut.Ikke mye skal lage minipizza og eventuelt innbakt horn snart, så satser jeg på at mann og barn er klar til en tur ut![]()
Her blir det grilling i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres godt ut.Ikke mye skal lage minipizza og eventuelt innbakt horn snart, så satser jeg på at mann og barn er klar til en tur ut![]()
Badet litt med snuppa i det lille bassenget hennesViktig det dakanskje ikke å bli brun men å få gjort andre ting
![]()
Kjenner til den og har bare snuppa![]()
Hihi får lage flere da jaJa, kjempe godtredd for at jeg må ha sånne til middag
![]()
Ikke verreIkke snakk om mer enn et par mil![]()
God ideHar funnet frem oppskriften. Kanskje jeg skal utfordre min svigermor til å prøve seg xD
Ja det forstår jeg, men var det bedre i dag? Sovnet av en stundJeg klarer megmen igår var det herk når jeg klødde til jeg ble sår i øyet :/
Bare stekt biffstrimler med salat i pita?Biff i pitabrød![]()
Han må vel se dere litt ogKjempe! Skulle gjerne vært mye lenger, men må vel hjem til pappaen![]()
Takk for detTakk du og søtis![]()
OK, og da sier du jaOnsdagmen regner med jeg tilkalles før
![]()
Hehe hører du sier det. Kanskje jeg som er rar daDen er jo goood![]()
Gjør nok det på sikt. Snart kanskje, hun er jo fem nåHåper det går over for henne også da![]()
nja, en gang siden han våknet og ikke fant smokken og trenge å strykes litt på og våknet tidlig :/ men sånn er det, blir nok tidlig kvelden på meg i kveld tipper jegHer ble det bra, men sein kveld i går. Mye avbrutt?
Det er mest gøy for barna å være derJa det blir koselig. Gøy for ungene
Åhh så gøy med sommerland.Aldri vært der.
Ikke santVar veldig godt, og greit å bake så mange rundstykker at man kan fryse ned å ha til senere![]()
Han blir straks 2 årHvor gammel er junior? Ja, sitter i bil på vei hjem til Trøndelag![]()
Skjønner hva du menerHehe, var vel ikke helt minus men kjentes sånn ut
Godt var det i allefall![]()
Et par uker før vi drar ned igjenHan må vel se dere litt og![]()
Ja jeg tenkte litt over det og skjønte at det var en lukket gruppeOj
ojahar lukket gruppe på Facebook jeg