Ja :/ lurer på om N er det og, men må høre med helsestasjon eller legen om detGod formiddag
Kjedelig å være allergisk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja :/ lurer på om N er det og, men må høre med helsestasjon eller legen om detGod formiddag
Kjedelig å være allergisk..
Ikke like gøy, men det begynner å gå over nåSå kjedeligegod bedring.
Min har vært slitsom men fin, mye tid med mine 2 og det er luksus her i hus![]()
Har en veldig fin søndag, alt i altGod formiddag! Har du en bra søndag?
JaDeilig med levering på døra![]()
Høres ut som en perfekt lunsj!![]()
Sånn skjer noen ganger bedre sent enn aldriDa blir det heimebakte rundstykker med hardkokte egg og diverse pålegg. Litt sein lunsj, men pytt sann![]()
Oi jeg sovnet vist av herJa gøy med 2 tette, hadde lyst på det også. Selv om det nok blir travelt
.
Merker det går fortere når jeg har mini å henge etter også. Hvor stor blir aldersforskjellen hos dere? Gøy med 1 av hver
![]()
Biff i pitabrødNoen middagstips for kommende uke? Har en ukeplan som må fylles![]()
Og endel biffstrimler i fryseren jeg gjerne kan spise![]()
Vis vedlegget 180836
Det er det absoluttGod frokost ja.
Vel. Han kan ikke amme. Babyen er fullammet enda. Så da mater jeg baby mens han lager mat til oss andre. Grei arbeidsfordeling
Sånn skjer noen ganger bedre sent enn aldri![]()
Håper det går over for henne også daHun bare klarer ikke dette med storfe. Eldste hadde en slik tid han også, men det gikk over
Så lenge han ikke tar inn for mye på en gang.
Hvor gammel er junior? Ja, sitter i bil på vei hjem til TrøndelagHar en veldig fin søndag, alt i altJunior har sovet dupp for første gang hjemme nå på to uker.
Har du?
Kjempe! Skulle gjerne vært mye lenger, men må vel hjem til pappaenOj lenge. Var det koselig?![]()
Kjenner til den og har bare snuppaJa tar alltid litt lengre å bli ferdig med all hevinga enn man tenker når man har to små som man skal vie oppmerksomhet til.. og man er litt for trøtt til å omme igang tidlig nok fordi man ikke har sovet nok![]()
Må vel være sånn rundt nå? Jeg sovnet av etter å ha jagd sauene kl 05Aner ikkedet som er problemet. Litt utpå dagen fikk jeg beskjed om... men når er det da?
Ja syns det var i det meste laget...Oy.. det var mange... har somregel en pose 1-2-3 brownies på lur i skapet... bare så jeg har om jeg får lyst på kake
Hehe ikke verstØker stadig... passert 9 nå![]()
Ah skjønner.Nei idag er det jobb
Hadde bare en feriedag igår..