Så kjipt værhåper det snur snart!
Ja nu er det blå himmel og sola skinner, bare synd ungan e lagt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt værhåper det snur snart!
Kan skjønne det. Her hos oss syns jeg 4 faste er bra. Joda, finnes ganger hvor det gjerne ikke er ideelt, men sjeldenJa, når man bor et sted med mange små butikker osv så er ikke 4 faste hjul så lett å bruke![]()
Litt kjøligere enn igår for eksempel men fortsatt herlig ;&
Egentlig ikkeKribler det ikke i eggstokkene da???![]()
Da får dere ha en god turVi drar i morra tidlig. Mamma kjører.
Huff sliten! Hvert på jobb også gikk jeg til ei jeg kjenner som hadde snuppa og trengte hjelp med noe på Internett.
Når jeg endelig kom meg hjem var mannen hjemme(hadde akkurat kommet hjem) og var med to venner for å drikke litt kaffe før de skulle hjem.
Jeg måtte begynne på maten altfor sent og den står i ovnen må lage tilbehøret da!
ååhh så deilig.Så herlig
Vi har vært på stranda i hele dag!
Hva har dere gjort påHar vært en deilig familielørdag. Nå er jeg trøtt og sliten, gruer meg litt til å reise hjem.
Dakar lille søte:/<3 Masse god bedringUt i fra symptomer på hjernerystelse så kan hun ha hatt få en liten en eller at hun bærer preg av situasjonen og har vondt i hodet, for hun sa at hun har vondt i hodet sitt stakkars![]()
Hehe ja, ser jo godt ut å henge der og soveSkal ikke se bort ifra det, skal ha det i bakhodet om netter som natt til idag gjentar seg![]()
Hehe, jeg regner med det var iskaldtNopebare litt gåsehud etterhvert
![]()
Crocs er kjektAlt for mye.
Bare ting til huset da, og crocks til mannen på fødestuen, han ville absolutt ha det![]()
Det er snadderJeg også![]()
Og løk![]()
Må nærmest ha det til hvert måltid![]()
Hehe, ja jeg ogsåGodt ellers hadde jeg syntes synd på mannen din![]()
I følge de kunne hun visst spist en hel banan. Så jaVar frøkna fornøyd da?![]()
Ja gjorde nok det da ja, er jo kjedelig å føle seg sånn etter å ha hatt en fin dag daHun sa det selv også da jeg spurte om hun følte seg dårligere igjen. Så hun kjente det non selv
Jada taco er aldri feilJataco er godt det og
Hun datt sikkelig så hun slo munnen og har veranda leppe![]()
Hehe ja, ser jo godt ut å henge der og sove![]()
Godt å høre vi er flereJeg også!
Da MJ var 1 år foretrakk hun rå løk foran paprika![]()