Så kjipt værGrått og surt ute, blåser gjør det og. Er kjedelig inne, men vet ikke om det blir noe koselig å gå ut når været er slik..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjipt værGrått og surt ute, blåser gjør det og. Er kjedelig inne, men vet ikke om det blir noe koselig å gå ut når været er slik..![]()
Ja da begynner det å bli fult..Nei.. Men. Snart 12 tenner
Så herlig bildeVis vedlegget 180715
Når det ikke er noe særlig å være ute må man finne på noe innendørs. Lage hengekøye av bæresjal var stas, det og å bygge med Lego.![]()
Kos med måteVar litt trangt ja
Haha, kos med selskap da![]()
God bedring til snuppaSnuppa våken igjenblir hamburger her idag. Men jeg glemte salat og dressing.. Litt surt men
![]()
Vi får prates senere nå kose med jenta mihun har verandaleppe og sår mellom fortennene. Heldigvis ingen løse tenner
ha en fin dag
![]()
Å det blir nok veldig fint og til det nye kjøkkenet ogsåDet ble lameller til stuen og plise på kjøkkenet![]()
Ååh lucky youFikk sove til 10 jeg![]()
TakkSå søt den er ♡ du er flink!
Tuusen takkGod ettermiddag og gratulerer med dagen![]()
Kjempe bra jobba av alleMålet ble jo nådd fint igår
Kos deg på hytta med familien!
Du er så snillHeheJa begynner å bli bra nå
Nå er det sokkene som står for tur
![]()
Uff, mulig hjernerystelse eller? Håper hun blir bedre i løpet av kvelden![]()
Nå blir lillebror søt![]()
Det er braTakk søte du
Ja jeg har fått mye skryt av de!
Tusen takkGod bedring til snuppa![]()
Ja det er deilig med en liten skur også kan det gi seg etter 10 minKunne tenkt meg en liten regnbyge selv![]()
Så braTuusen takk![]()
Hatt en bra dag så langtskal legge lille frøkna straks
![]()
Ble deilig her og, dog ikke like varmt som de to siste dagene. Står 23.7 på måleren her nå, men litt usikker på om det er i sola eller skyggen. Og så blåser det litt.Kommet seg opp i 14-15 nå, 18,5 på den måleren jeg tror har litt for varme forhold enda.
Den står på den verandaen jeg skal potte tomatene mine ut på da.
Når bare mannen har klippet ferdig gresset så han får tid til å hente solden hos min far. Og sikkert hjelpe meg å solde komposten (den ferdige. Men er blandet med hageavfall som ikke er ferdig, og uansett soldes for stein og bein, liksom.) så jeg får jord til å plante i. "Litt" tungvindt at verandaen som er valgt ikke har tilgang fra hagen så jeg må ha jorda inn. Kan ikke akkurat trille trillebåren gjennom stua (særlig fordi vi snakker andre etasje) heller....
Jaja. På sikt skal jeg få meg drivhus! På bakkeplan! Det må mannen skjønne når han hjelper meg på den verandaen han har sagt jeg skal få ha dem på i år, siden lekehuset til ungene nå står der jeg har hatt grønnsaker de siste årene....
Men da gir du mamman din noen strikkeoppdrag som du ikke har tid til å få gjort ;-)Jeg lurer nesten på om mamma er litt sjalu
Hun har alltid strikket til barna, og vi har alltid vært veldig takknemlige.
For en 3-4 måneder siden klarte jeg endelig å knekke denne strikke-koden, og har strikket siden det.
I går når jeg var hos mamma sa hun "så da trenger ikke jeg å strikke til dem lenger, da"....
Har virkelig ikke lyst til at hun skal føle det slik