Den ligger i Bø i TelemarkHvor ligger hytten da?
Ser ut som dere koser dere![]()
Er så herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ligger i Bø i TelemarkHvor ligger hytten da?
Ser ut som dere koser dere![]()
Ja det er braVi var heldigvis mange som orket å skravle![]()
Vannleker går ikke.Høres ut som planen er klar da om ikke annet![]()
Og nei vannleker i høyden nå går ikke
Takk for at du skrev det! Da slo det meg at vi og skulle på Kid og ha solskjermingPlutselig Trondheims tur på oss, 50 % all solskjerming på kid og vi må ha en del så da lønner det seg med en tur![]()
Huff så kjipt start på dagen. Håper den blir bedre etter hvert.
Det er såå kjipt når sånn skjer, brent meg på det førOg når jeg har ringt å spurt så har de ikke hatt det når jeg kom å skulle hente
![]()
Stakkars NHåper det går bra!
Åssen madrass er det du er på jakt etter?
Jo vil si du klarer deg bra denne månedenFor det har jeg ikke gjort mener du?![]()
Det hørtes trangt utDa har jeg natta jeg. Blir trangt i kveld da toåringen har fått vondt i magen og vil trosove ved siden av pappaen. 4 stk i en seng.. får se hvem som har vondest rygg i morra tidlig![]()
Mye helgehandel vil jeg troVar syyykt mye folk:O
Det hørtes trangt ut
Her er mannen bortreist men jeg hadde til slutt to gutter i senga![]()
SelvsagtRegner med jeg både har for my og gjøre (eller tror jeg har det) og prioriterer feil
(BV skal jo være prio 1, ikke sant
)
Like greit detVært ikke sånn allikevel, jeg angret meg og gjør den vanlig![]()
Så bra dagen begyner å bli bedreDagen er bedre nå, spesielt etter å ha sett lua til lillebror ogogså har vi bestemt at bestiller madrassen på nettet om den ikke er i butikk
tenkte å spørre om de kan holde den av til mandag etterpå. Flaks det er salg når vi skal ha det og
![]()
Hun er veldig preget av fallet og gråter massehun driver å nesten sovner for andre gang. Hun kan få sove 10-15 min så kanskje det blir litt bedre
![]()
Madrass til juniorseng![]()
Lua ble så fingleder meg til å kle han opp i de klærne
![]()
![]()
Det er kjekt å ha i frysaI morgen må jeg få prøvd laget opp litt fruktpurer og middager til frøkna.
Slitsomt med tidlig morgenGod morgendagen startet med mye skrik halv 6. Vært våken siden. Tror småen har vondt i munnen sin. Styrer med 3 tenner...
15 mnd o ingen mens tror du det går fortere neste gang?Hvorfor ikke?![]()
Nei.. Men. Snart 12 tennerUff, aldri gøy det der![]()
JaSå koselig![]()
Han tok rundt meg og kysset meg etter det med madrassen så ikke så verstSå bra dagen begyner å bli bedre