Juni - skravletråden

I morgen må jeg få prøvd laget opp litt fruktpurer og middager til frøkna.
Pleier du å gjøre det?
Husker vi gjorde det med snuppa og var utrolig lett å finne frem og gi henne mat ;)

Ja,,du har igrunn rett.. jeg må ha nye men venter til etter graviditeten jeg også
Med hormoner som raser er det best :)
Husker ikke helt når det er best å sjekke synet igjen etterpå dag

God morgen :D rolig start på morgenen idag :) vi har vært oppe siden 6:30.

Idag skal mannen med et vennepar til Charlottenberg for å handle før ramadan.
Har prøvd å sende med handleliste men ikke lett det gitt :o
Prøver også å finne en ca plan for middager osv selvom bare mannen skal faste da

Neida, stor er den ikke

Den er bare veldig.... samlet på en plass og ser veldig gravid ut i ettersittende tøy. Og det er ieeiterende, for ca alle kjolene jeg har ER sånn.
Er jo viktig at man føler seg vel selv:)

Er jo viktig at man føler seg vel selv:)

Ja.

Men det viktigste med det er at jeg har en arvelig stor risiko for diabetes, og da er ekstra fett akkurat rundt magen en risikofaktor jeg ikke trenger.

Det er langt viktigere enn kjoleutfordringene mine. Det er derfor jeg prøver å leve litt sunnere slik at jeg får den bort.

Det burde bli perfekt:D
Vært ikke den allikevel :P jeg dropper geleen og lager en rund kake med blå ostemasse i steden :P
Men jeg skal prøve å bake den traktor-ostekaka med blå gele senere, så jeg får se hvordan det blir :) kan jo hende at det blir guttedåp i vinter ;) (ellers går det vel å lage en rosa traktor og???)

Liker den varme luften jeg :o
Nyter virkelig temperaturen nå :D
Skal jo ikke klage, men når det er sånn lommert og så sitter man på t banen med kjempe god luft :p og skal gå fra t banen å hjem så blir jeg så svett av to skritt :p Elsker temperaturen jeg å ;) Men det begynte å regne på vei hjem:p så fikk meg en spyl ;)

Back
Topp