Håper det blir bedre <3
Takk for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir bedre <3
Huff..Får vel bite i det sure eple, men vil ikke kjede meg hellerJa, det skjønner jeg. Jeg har gått hjemme siden begynnelsen av februar.. men jeg har sett tv, håndarbeid, sett tv, skravlet og stirret i taket. Jeg har jo slitt med dårlig energi. Ved å sykemelde meg fikk jeg mer overskudd til mann og barn og dermed mindre dårlig samvittighet.![]()
Hmmm, godt dere skal til legen da ja.
Uff, kjipt å bli sååå dårligHaha ja egentligiallefall når jeg selv tenker tilbake på hvordan den var før jeg begynte med p-piller
ble jo så dårlig at jeg spydde og vridde meg i smerte. Måtte ta smertestillende fra første følelse av at den kom
da gikk det greit. Men på piller ingen smerte og ble gravid før jeg fikk den sist, håper egentlig det og
vært greit egentlig at det er 2 år siden forrige pille mens
Da får du lære deg å hekle eller strikkeHuff..Får vel bite i det sure eple, men vil ikke kjede meg heller![]()
Helt avhengig av detSkyggen er kjekk på sonne dager![]()
Hvordan da?Åja, veldig. Kina var verst![]()
Det skjønner jegBlei skikkelig glad nu!![]()
Ja er jo som regel da man våkner.Om natten ja![]()
Du var det før og?Uff, kjipt å bli sååå dårlig
Det blir heldigvis ikke jeg lenger... Hjalp å få barn![]()
Haha, ut på shopping!Så absolutt. Føler ingen av møblene mine er bra nok for det "nye huset"![]()
Det er stas... tror vi skal gjøre minst mulig. Tivoli en tur og slappe av restenDet er bra da
I morgen skal jeg og tuppa på besøk hos en av mine sjefer som bor på gård, tuppa gleder seg masse! Også skal vi vel fortsette her hjemme, håper vi kan flytte inn på rommet vårt ila helgen.
Enn du?
Gratulerer så myeJeg vant kremene og vaselin for ett helt år jegliker godt det merket, men herregud så mye vaselin da
![]()
Blir det bedre med gaviscon burde det jo undersøkes mer!Egentlig bare kontroll for å se det gikk veien uten melk i kosten... Men det gjør jo ikke det.. Bedre ja, men langt i fra bra
Griller bare sommersesongen viJa vi griller året rundt![]()
Haha, var han lei av å støvsuge?Min måtte overtale meg. Haha![]()
Lykke tilHadde vært kjekt det, får se igjen til uka
Rett og slett ett ufyselig folkeslag, uhøflig og uoppdragneHvordan da?![]()
Håper det hjelper så du slipper overtidJeg har sånn nedpress. Det er ubehagelig når jeg ligger til og med. Håper virkelig ikke jeg skal gå på overtid.