Skal ikke si hva denne stakkaren har hvert igjennom, mannen blir skikkelig oppgittJepp.
Slipper dem jo som sagt i gulvet ca daglig også da....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ikke si hva denne stakkaren har hvert igjennom, mannen blir skikkelig oppgittJepp.
Slipper dem jo som sagt i gulvet ca daglig også da....
Godt det gikk til sluttGod formiddag. Da har vi vært på langtur med morfar. Var ikke lett å sove i vogna i denne varmen. Men det gikk til slutt.
Hehe lagt over til svensk for å varme opp til helga?Ha ha du och jag
He he er jeg det?Kengu er streng![]()
Veldig slemt, vi må jo skravle som bare detDet er slemt![]()
Det vil jeg tro ikke var lettGod formiddag. Da har vi vært på langtur med morfar. Var ikke lett å sove i vogna i denne varmen. Men det gikk til slutt.
Ah høres levelig utVet ikke, er på shopping
Men ca 14 da vi kjørte
Ja. Det kan du si. På den der så, i alle fall på bildet, magen større ut en puppene. De som måtte ha bilkinitopp i str 42... Jeg som alltid har 36 og 38 ellersSyns kjoler er vanskelig å finne for finner alltid de som viser det man ikke vil vise![]()
What!!! Vet ikke om jeg vil vite hvor du ser på det! Og i hvilke prisklasser de kjøper iSer på designerbarns..
Dette skjørtet vil passe veldig lenge,hvertfall ett år.
He he mhm ;må jo detHehe lagt over til svensk for å varme opp til helga?![]()
Nytt svar når jeg er tilbake i bilen (uten kjole og uten sandaler.) mener bilen at det er 16 nåHvor varmt er det hos dere?
Var burberryWhat!!! Vet ikke om jeg vil vite hvor du ser på det! Og i hvilke prisklasser de kjøper i![]()
Ja det må vi!Veldig slemt, vi må jo skravle som bare det![]()
Trøtt var hun tydeligvis. Sov over 2 timerHe he ofte sånn
Litt for kaldt.Ah høres levelig ut
Hahh... Stakkars mine som vel ikke får antrekk til 525 kr engang...Var burberry
Hun ene på 2 år skylle pynte seg til bursdag og hadde antrekk til 525 pund
Har sluttet å se på str! Er ulike str ut ifra hvor man kjøper noe og hater det! Spesielt når det er stor forskjell.Ja. Det kan du si. På den der så, i alle fall på bildet, magen større ut en puppene. De som måtte ha bilkinitopp i str 42... Jeg som alltid har 36 og 38 ellers
Å så dårligTrøtt var hun tydeligvis. Sov over 2 timer![]()