Hadde godt med klær her også.Hvor er denne sol dere snakker om? Og varmen. Jeg skal kjøre storesøster i bhg i ulljakke nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde godt med klær her også.Hvor er denne sol dere snakker om? Og varmen. Jeg skal kjøre storesøster i bhg i ulljakke nå.
Det må hun nestenHåper frøkna sover også
Oi da, mange grader er det hos dere?Hvor er denne sol dere snakker om? Og varmen. Jeg skal kjøre storesøster i bhg i ulljakke nå.
Er du fornøyd?Jepp det gjorde jegVis vedlegget 180487
He he ofte sånnDet må hun nestenmen håper hun er trøtt nok. Det er iallefall mammaen
![]()
Sålangt veldigEr du fornøyd?
Jeg så et lite Glimt av en vogn i tråden her i går, men det gikk alt for fort for meg til å se gjennom alle quoteneJepp det gjorde jegVis vedlegget 180487
hehe kom ikke lenger nei?Jjeg snakka tydeligvis bare om det.
hehe neida. Må sørge for det vettuTviler ikke i grunn![]()
Da får du ta en tur neste årMen her er han 1,5 i høst xD
Har baktykket, seler, montering og knapper igjen er det velJa det er det. Har du mye igjen på skjørtet?
Uff da, godt hun sovnet igjen!God morgen. I natt var det varmt. Lille Var litt urolig i natt så kl 2 bestemte hun seg for å være våkensovna heldigvis etter 40 lange min
![]()
God varm morgen til degGod morgen
God morgenGod morgen I sola!! Endelig helg!!
Ja, absolutt![]()
Du bor på feil side av fjorden!!!Ingen sol, men god morgen , og god helg![]()
De mannfolka har ikke lært seg til at man ikke har annet valgVærre med mannen! Han fungerer dårlig uten nattesøvn![]()