Høres ut som det beste å gjøre for deg syns jeg. Tenk at det er heller hennes tap![]()
Går jo ut over barna da.. Men slikt vil jeg uansett ikke utsette barna mine for..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som det beste å gjøre for deg syns jeg. Tenk at det er heller hennes tap![]()
Helt sant det. Har i utgangspunktet en 100% stilling. Det er helt uaktuelt for meg å jobbe det når ungene er små. Kun dagtid er en ting, men turnus. Ikke sørenDet blir da litt lønnlitt er bedre enn ingentinp og du får mulighet til å føle at du gjør noe også
![]()
Det skjøner jeg<3Savner det altså
Skjøner det. Hva skal du lage i dag?Ja, føler nesten mannen må få middag, men jobber imorgen så han kan ta henne med mens jeg er på jobb![]()
Jeg er meget overflatisk med mi svigerinne, nettopp for at barna ikke skal lide.Går jo ut over barna da.. Men slikt vil jeg uansett ikke utsette barna mine for..
Hehe, det pleier vel å være litt sånn om vindretningen er riktigDet skjedde plutselig her ogsådu kan jo være værvarselet mitt du, for det virker som om jeg får akkurat samme været ca 30 min etter deg
![]()
Ja, ellers så får jeg være dinHehe, det pleier vel å være litt sånn om vindretningen er riktig![]()
Så braJa, ellers så får jeg være din
Det ser lovende ut på himmelen her nå![]()
Er nok lurt å distansere segJa er ikke mye one big happy familiy her nei.. Noe som fra deres side EE veldig "ønsket" men handlingene deres sier mer enn ord... Ja jeg distanserer meg. Orker ikke bruke krefter på det. Sletta fra snap, kommenterer ikke eller liker ikke noe hun legger ut heller.. Bare blar forbi
Har pakket littHar ikke sovna. Bare spist litt
Eventuelt får jeg bare skravle med dereDu finner nok på noe
He he ja det hadde vært noeSkulle gjerne hørt på begge å slått 2 fluer i en smekk![]()
Sove godt søte duJeg satt på noen alarmer her jeg ligger på sofaen. For øyelokkene blir bare tyngre og tyngre..
Får skravle mye så vi heller kan legge oss tidligereMhm det har vi altså
Ja det var også en ideEventuelt får jeg bare skravle med dere![]()
Får ikke skravlet selv i kveld så..Får skravle mye så vi heller kan legge oss tidligere![]()
Høres lurt ut! Noen mennesker skal man ikke ha kontakt medJa er ikke mye one big happy familiy her nei.. Noe som fra deres side EE veldig "ønsket" men handlingene deres sier mer enn ord... Ja jeg distanserer meg. Orker ikke bruke krefter på det. Sletta fra snap, kommenterer ikke eller liker ikke noe hun legger ut heller.. Bare blar forbi
Nei får vel bli enig med Kengu, også får vi heller legge oss tidlig om vi klarer målet tidligJepp, jeg skravla bra i går, nesten så jeg fortjener en dupp altsåhaha
Helt annet enn her jaMåtte sjekke den vi har med sol på
37 g viste den