Har levert snappa i bhg, lang meg kaffeGod morgen.)
Planer for dagen?
Hva med dine?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har levert snappa i bhg, lang meg kaffeGod morgen.)
Planer for dagen?
Hva jobber du med? Hva med å prøve 40 eller 50 først?Lurer på hva jeg lander på i forhold til jobb. Har enda litt tid å tenke på. Skal jobbe red. Muligens 70, men så lurer jeg på om det er litt for mye. Hmm
Høres veldig spesielt ut og skjønner godt at du er skuffet!I helgen skal svigerinna mi ha utdrikkingslag. Jeg er ikke invitert. Noe jeg er veldig skuffet over.. Vi er ikke akkurat verdens beste venner, men langt ifra uvenner.. I mitt hode (og alle mine venner) er en svigerinne nr 1 som skal inviteres.. Men dette føler jeg egentlig bare er med på å synliggjøre enda mer hva hun mener om familiebåndet....
Det er forståelig. Bestandig greit å bli ferdigJa
Ja de er veldig søte.
Gleder meg til å få den ferdig.
God tur til hyttaHar levert snappa i bhg, lang meg kaffeSå skal jeg pakke, innom jobben en tur og så reiser vi på hytta
![]()
Hva med dine?
Jeg har tid heldigvisHar litt tid o morgen men ikke mye
Måtte sjekke den vi har med sol påDen jeg ser herfra viser 25, men den står i en veldig lun krok med sol på mistenker jeg. Får rusle på kjøkkenet og sjekke den i skyggen....
Godt hun sovnet igjen! Nattesøvnen er helligGod morgen. I natt var det varmt. Lille Var litt urolig i natt så kl 2 bestemte hun seg for å være våkensovna heldigvis etter 40 lange min
![]()
Å ja de ja. Veldif finJa Vis vedlegget 180470
Denne her.
Vi har vært der siste 4 åreneNei er dets sant!! Åhh jeg er misunnelig.
Elsker meg der. Vært der masse!!
Det skal vi klareKos dere masse![]()
Ja det må de jo haJeg har tid heldigvismen andre må ha tid også
![]()
God morgen alle flotte damerEnda en solfylt og varm dag i dag
Deilig start på helgen
![]()
Må da vente noen timer før det er helg velGod morgen I sola!! Endelig helg!!
Endelig greide vi å skravle skikkelig7059 innlegg i går![]()
Oh så bra forslag!Den blir ikke så fin blå synes jeg. Og ganske mørk. Mer lilla.
Da ville jeg heller kjøpt en lys pakke. Og brukt blå kondidorfarge.
Rundt 200kr...hmm..kjøpe en liten kurv fylle med zinksalve, badeolje, tannkrem og tannbørste.
Eller gavekort på kino. Kan hun gå på babykino
Var jaggu på tideEndelig greide vi å skravle skikkelig![]()
TakkGod tur til hytta![]()
Ja det er santMå da vente noen timer før det er helg vel
Men herlig vær ❤
Jeg skal på jobb senereTakkHva skal dere i dag da
?
Fikk ikke sove i går. Så nå er jeg snart ferdig med lille sukkerspinn også![]()
Når skal du starte i jobb?Lurer på hva jeg lander på i forhold til jobb. Har enda litt tid å tenke på. Skal jobbe red. Muligens 70, men så lurer jeg på om det er litt for mye. Hmm