Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt deilig å daSovnet vist litt her... i 2t for å være sikkermen nå er vi oppe og våken begge 2
Det pleier ikke å være noe problemLitt deilig å daSatser på søvn til kvelden da
![]()
Jeg har emigrert til stranden nå. 30 i lufta og 20 i vannet. Får nyte det mens man kanIkke gjør det da! Hva gjør vi med forumet da?! Jeg kan komme en tur til deg(hjelpe deg med hagen) også lager du den alkoholfrie mojitoen vettu
Hehe
Nyt det.Jeg har emigrert til stranden nå. 30 i lufta og 20 i vannet. Får nyte det mens man kan![]()
Å så fin ♡Har fått ryddet litt på kjøkkenet.hun er 8 mnd den 4. begynner å bli stor nå.
Greit om dere får til en sånn løsning enn så lenge da. Mange vakter i uka da?Ja. God hukommelse du harhun begynner 16 august. Så er hjemme med henne og jobber ellers kun senvakter og er hjemme rundt 2345
Bare bleie nå.Sover hun med klær eller bare i bleien?
Jobber i bhgSå braHva jobber du med?
Oh heldige degJa flere ting.
Bilstol, stelleveske og 2 stelleunderlag.
Nå koffert![]()
Jeg mener detSnille du![]()
Ja det er det altsåDet er godt når gaver blir godt mottatt.
Ja da har man jo nesten ikke noe valgNei egentlig ikke. Men jeg får besøk![]()
Hørtes veldig smart ut jaJeg syns det er genialt! Da kan vi alle spise det vi vil også må vi dele![]()
Nope, blitt ei lita frøkenJa hun er blitt kjempestoorikke lille baby lengre
![]()
Det blir liksom mer et fellesskap enn om vi skulle spist hver for ossHørtes veldig smart ut ja![]()
Er hun mammadalt idag?Ser ikke ut til at jeg får vaska noe særlig hjemme. Jenta blir illsint bare jeg reiser meg fra henne
Hurra for detWohoo! Idag kommer bagasjen mintok bare 4 dager
![]()
Da må du høre på jordmor og alltid ha en stol i nærhetenJaja betryggende!
Hver gang jeg har kynnere skal jeg vist sette meg ned og slappe av! Blir de verre eller noe annet skal jeg kontakte jordmor.
Blir ikke sykmeldt så lenge jeg ikke vil selv og vil jo ikke det, men skjønner ikke helt hvordan dette skal gå med kynnere nesten hele tiden! Ikke veldig praktisk!
Det har hun velJa, det pleier å være det.
MJ har pyntet seg med kjole