35+1 i dagÅssen uke er du i?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
35+1 i dagÅssen uke er du i?
Ja hun er blitt kjempestoorDet vil jeg tro
Stor jenta di har blitt!
Haha, nei.. jeg er så rolig og har så godt tidEr den ikke pakka??:O
Tenker kanskje jeg skal høre etterPakk denplutselig er du fødeklar
![]()
Ikke at man skal klage på varmen, men de kunne vært noen grader kjøligere om natten hvertfall. Tror det var tett innpå tropenatt i nattJa, det skjønner jeg :/ ikke lett å være voksen i varmen og enda verre å være liten
Vi har vifte på rommetJeg får ikke frøkna mi (5,5mnd) til å sove lenger enn 40 min nå som det er så varmt. Noen tips?
Bra det daHar ikke tid han heller
Men ikke så varmt i dag
Så bra!Det er tilbake nå
Må nok få en sekretær om det skal gå braTrille tur med vogn og hund og skravle skriftlig er ikke helt lett....
Jeg hadde alt klart jeg. I sofaen. Trodde jegTenker kanskje jeg skal høre etter![]()
Gratulere så myeSå gøy å vinne![]()
De vokser så fort! Nyt det du har av baby tiden igjen ❤Det er jaggu helt sant.
Syns jeg fødte henne i går omtrent!!
I natt lå ho i bare bleia. Kanskje vi må gå til innkjøp av vifteVi har vifte på rommethar du prøvd å kle av henne litt? Vi hadde viften på svakt nå, så lå hun bare i bleie.
Det er lov i ny og ne å klage littIkke at man skal klage på varmen, men de kunne vært noen grader kjøligere om natten hvertfall. Tror det var tett innpå tropenatt i natt
HeheJeg hadde alt klart jeg. I sofaen. Trodde jegmen bikka 36 uker og tenkte jeg hadde goood tid. Plutselig kom hun og bagen stod upakka hjemme
![]()
Da er det bare å kose seg og slappe avSer ikke ut til at jeg får vaska noe særlig hjemme. Jenta blir illsint bare jeg reiser meg fra henne
Vi gjorde det! Men vår bråker litt, men tydeligvis så plager det ikke frøknaI natt lå ho i bare bleia. Kanskje vi må gå til innkjøp av vifte![]()