Jeg skal snart på shopping, mannen er hjemme med lillemor. LuksusGod morgen
Hva skal dere i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal snart på shopping, mannen er hjemme med lillemor. LuksusGod morgen
Hva skal dere i dag?
Sov kjempe godtSovet godt?
Haha det har jeg også gjort ett par ganger, særlig når hun var mindre da måtte jg bort å sjekkeSå deilig. Det hender her også av og til. Da må jeg gå å se at han puster
6.30 voknet prinsen her i dag![]()
Så gøy å være oppe?Nei for da legger han seg aldri![]()
Ja.. Men son er det med digitale tingSå utrolig kjedelig da![]()
Vet ikke men i går var den litt varm når den klikket..Så problemet kommer når den blir varm?
Ja men av en grunn så funker den av og tilSå kjedelig:/
Jaa.. Så kanskje spare til et nytt etÆsj så kjipt da
Kan være slitsomt ja jeg hadde en periode ca en og en halv time til toSom oftest snakk om en halvtime eller mindre, men hvis snuppa har sovet på dagtid kan hu holde det gående i både to og tre timer.
Idag går hun ikke sovet på dagen, jeg gikk med de klokken halv sju for å legge de. Null sjanse, først er de glad og fornøyd og tuller begge to. Så blir den ene sint, så den andre.
Heldigvis sluttet mann på jobb en time tidligere så han kom inn og hjalp meg i halv åtte tiden.
Halv ni var vi ute...
Du er heldig!Jeg skal snart på shopping, mannen er hjemme med lillemor. Luksushva skal du?
Enig alt etter 6 er innaforHaha det har jeg også gjort ett par ganger, særlig når hun var mindre da måtte jg bort å sjekke
6:30 er ikke så ikke da
Alt etter 6 er innafor![]()
Uansett gratulerer!Da vet jeg mellom fem og ti uker på vei... Så i grunn så vet jeg ikke allikevelVis vedlegget 184164
Ja. Håpe eg ikke får samme dato eller er på sykehuset på hans bvursdagUansett gratulerer!
Dette blir spennende![]()
Du e i fare for å treffe sønnens bursdag forstår jeg rett?Ja. Håpe eg ikke får samme dato eller er på sykehuset på hans bvursdag
Så godt!God morgen dere
Lille J sov heeeelt til 7:15 idag![]()
Jeg og mannen våkna førstdette er uvanlig her i hus.
Hvis eg regner termin som at eg er 5 uker på vei så er termin 28.februar min sønn er født 25. Februar. Men tror jeg er lengre på vei men tenker det å sette den termin å heller bli flyttet fremover. Sist fødte jeg i uke 39. Men ikke sikkert jeg gjør det neste gang. Håpe dere ikke får samme dato i hus daDu e i fare for å treffe sønnens bursdag forstår jeg rett?
Jeg har termin 1 desember. Kan treffe min bursdag 9 desember og min sønns 17 november.
Men er nok størst fare for min![]()
God dagGod morgen
Hva skal dere i dag?