Herlig det da, kjempe viktig å nyte finværet når det endelig er der ❤Da har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koseligmå prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig det da, kjempe viktig å nyte finværet når det endelig er der ❤Da har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koseligmå prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?
Æsj sånt er ikke morsomt! Lagret for mye på det? Skrudd av og på?nettbrettet mitt har klikket fulstendig ;( snufs.
Ja blir gjerne sånn, alt for å egentlig unngå powernapSøvn er viktig.
Og nå tror jeg hun akkurat sovnet igjen. Det tok tid, siden hun fikk en powernap...
SkjønnerHun smakte litt, men så lita at jeg ikke tror hun brydde seg
Mest for min del faktiskbarndomsminner med hjertefiskekaker
Ja, det kan bli premier av detOg det er alltid bra!![]()
Så hærlig!Da har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koseligmå prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?
Trenger ikke alltid å være spennendeVi hadde rester av chili con carne så ikke veldig spennende her![]()
Høres veldig lurt ut? Du burde ihvertfall ikke gå sånn uten å prøve og få hjelpSkal prøve å ordne med en legetime til neste uke for en henvisning til fysio.
Tja det stemmer nok ikkeSelvsagt, du er tvers igjennom god![]()
Ja er detTakk for det
Bra hos dere i dag?
Ja absolutt![]()
Skrudd sv og på. Akkurat nå funker den men ikke så varm nåÆsj sånt er ikke morsomt! Lagret for mye på det? Skrudd av og på?
JaLike greit å være forbededt
Ikke så gale nå. OJ har kommet segJa er detog hos dere?
Er meldt fint her hele helgenSend over litt finvær![]()
Sitter hjemme i sofaen nå og slapper litt av før kvelden
Ja blir gjerne sånn, alt for å egentlig unngå powernap![]()
Litt bedre i kveld håper jeghuff. her tok det ca 2 t å legge førte gang
Typisk fredag...Det er stille ja
Fredagskveld.
Nå som jeg hadde tenkt å skravle meg litt oppover igjen.
Lucky youHAHA!!Heldige meg som har svigers så nærme at de aldri trenger overnatte
![]()
De snakker om mandagHaha tenkte kanskje det var det ja, for husker de skulle komme
Reiser de over helgen?