Juni - skravletråden

Da har vi vært å kjørt båt og grillet med svigermor og en hel gjeng.. veldig koselig :) må prøve å nyte finværet når vi har det. hva gjør dere?
Herlig det da, kjempe viktig å nyte finværet når det endelig er der ❤

Ja blir gjerne sånn, alt for å egentlig unngå powernap ;)

Var litt vanskelig å unngå.

Vi gikk i bursdagen, det er ikke så langt unna, så jeg og hun gikk hjem når hun begynte å bli trøtt, så ble mannen igjen med de to eldste (Jeg ELSKER mannen min. Han liker egentlig ikke så godt sånne settinger, mye folk. Det ER mye folk i bursdager i min familie, og særdeles idenne delen av den siden hun giftet seg med en som OGSÅ har store selskaper når det er bursdag i hans familie, om enn av ulike årsaker er altså begge sider godt representert. I min familie fordi det var selvsagt at jeg med mann og tre barn skulle komme i bursdagen til min kusines sønn. Om ikke mamma var på sykehuset og pappa der sammen med henne hadde de vært like selvskrevne, et par andre av mine tanter var der. I hans familie fordi han i tillegg til helsøsken har halv og setsøsken på begge sider. Sånt blir det folk av. Snille mannen tilbød seg å være igjen der litt lenger med de eldste når jeg sa at yngste måtte hjem)

Men ti minutter i vogna.... når man er trøtt..... det gikk halvveis det så sov hun.

Back
Topp