Ja, definitivt! Jeg må kjøpe meg litt is og kose meg skikkelig! Uten dårlig samvittighetI dag må du bare feire faktisk! Det her gjorde min dag ogsåtenk at det funket for oss begge, samtidig! Helt sprøtt!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, definitivt! Jeg må kjøpe meg litt is og kose meg skikkelig! Uten dårlig samvittighetI dag må du bare feire faktisk! Det her gjorde min dag ogsåtenk at det funket for oss begge, samtidig! Helt sprøtt!!

Å, tusen takk!!Åh nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Dette er - som alle andre også sier - en helt perfekt 10 DPO-strek. Gratulerer SÅ masse![]()
![]()
Så fantastisk å høre! Jeg synes jo fortsatt at den er sykt svak

Det er så nervepirrende! Men jeg antar nå de hadde sagt fra allerede nå om ingen hadde klart seg til nå?Blir helt svett av ventingen på om eggene klarer seg. Det står at jeg skal få informasjon om befruktningen imorgen, men jeg ville fått beskjed i dag om de så at de ikke klarte seg, eller?Planlagt innsett imorgen på aleris, 5 dagers blasto om det har noe å si
![]()
Ser den godt!!Tok første test 10 dpo. Ble først ufattelig lei meg, da den i starten så helt blank ut. Men etter 1 minutt kom det en svaaaak skyggestrek. Klarte nesten ikke få den med på bilde en gang. Er jeg blitt helt gal eller er det noen andre som ser den også?Vis vedlegget 463278
Grunn til feiring, ja! Gratulerer med strekJa, definitivt! Jeg må kjøpe meg litt is og kose meg skikkelig! Uten dårlig samvittighet![]()
Ja, virkelig! Håper de hadde det, tørr ikke spørreDet er så nervepirrende! Men jeg antar nå de hadde sagt fra allerede nå om ingen hadde klart seg til nå?

De ringer med en gang hvis det ikke er noe å sette inn, så det er nok minst 1 som fortsatt henger medBlir helt svett av ventingen på om eggene klarer seg. Det står at jeg skal få informasjon om befruktningen imorgen, men jeg ville fått beskjed i dag om de så at de ikke klarte seg, eller?Planlagt innsett imorgen på aleris, 5 dagers blasto om det har noe å si
![]()
De skal gi beskjed innen kl 09 på dagen for innsett. Det hender at noen faller fra siste natten. Men krysser fingrene for deg 
Krysser fingrene for deg til i morgenJa, virkelig! Håper de hadde det, tørr ikke spørre![]()
De ringer med en gang hvis det ikke er noe å sette inn, så det er nok minst 1 som fortsatt henger medDe skal gi beskjed innen kl 09 på dagen for innsett. Det hender at noen faller fra siste natten. Men krysser fingrene for deg
![]()
Så bra, da håper jeg det går fint. Et egg er absolutt godt nok når det bare ble to befruktede synes jegKrysser fingrene for deg til i morgen![]()

Åååh herregud gratulerer! Råååsa strek så tidlig!Tok første test 10 dpo. Ble først ufattelig lei meg, da den i starten så helt blank ut. Men etter 1 minutt kom det en svaaaak skyggestrek. Klarte nesten ikke få den med på bilde en gang. Er jeg blitt helt gal eller er det noen andre som ser den også?Vis vedlegget 463278

Lykke til imorgen!! Håper det er minst 1 blastoSå bra, da håper jeg det går fint. Et egg er absolutt godt nok når det bare ble to befruktede synes jeg
Tusen takk begge to![]()

Tusen takk og ikke minst gratulerer til deg med positiv testLykke til imorgen!! Håper det er minst 1 blasto![]()

Tok første test 10 dpo. Ble først ufattelig lei meg, da den i starten så helt blank ut. Men etter 1 minutt kom det en svaaaak skyggestrek. Klarte nesten ikke få den med på bilde en gang. Er jeg blitt helt gal eller er det noen andre som ser den også?Vis vedlegget 463278
Ser streken på begge bilder, og jeg er ikke så flink til å se streker!! Det blir terminspireDette er etter 5 minutter![]()

Det er helt forferdelig å vente, klarte nesten ikke tenkte på noe annet. Syntes det var bedre å være på jobb, for å bli tvinge til å tenke på noe annetBlir helt svett av ventingen på om eggene klarer seg. Det står at jeg skal få informasjon om befruktningen imorgen, men jeg ville fått beskjed i dag om de så at de ikke klarte seg, eller?Planlagt innsett imorgen på aleris, 5 dagers blasto om det har noe å si
![]()

Jeg ser! Helt tydeligTok første test 10 dpo. Ble først ufattelig lei meg, da den i starten så helt blank ut. Men etter 1 minutt kom det en svaaaak skyggestrek. Klarte nesten ikke få den med på bilde en gang. Er jeg blitt helt gal eller er det noen andre som ser den også?Vis vedlegget 463278
Fine testen, håper for degfikk denne nå!! må ikke den ha over 200 for å slå ut? kanskje det er håp likevel![]()
Det er helt forferdelig å vente, klarte nesten ikke tenkte på noe annet. Syntes det var bedre å være på jobb, for å bli tvinge til å tenke på noe annet
Håper du får innsett i morgen![]()
Jeg har blitt veldig utslått av enten prosessen eller cyklogest, så blir til at jeg bare kverner alene
Det er nesten for godt til å være sant! Så jeg tror ikke jeg kommer til å tro helt på det før jeg er over «kneika»Alle jippiiiiiemojiene forsvant
Men altså, SÅÅÅ GØY!!! Også på sannsynligvis siste forsøket med egne egg![]()