Juni 2025

Åh nå ble jeg utrolig glad på dine vegne! Dette er - som alle andre også sier - en helt perfekt 10 DPO-strek. Gratulerer SÅ masse :Heartred :Heartred
Å, tusen takk!!:Heartred Så fantastisk å høre! Jeg synes jo fortsatt at den er sykt svak:hilarious:

Bare vent, snart kommer du etter:Heartred

Blir helt svett av ventingen på om eggene klarer seg. Det står at jeg skal få informasjon om befruktningen imorgen, men jeg ville fått beskjed i dag om de så at de ikke klarte seg, eller? :nailbiting: Planlagt innsett imorgen på aleris, 5 dagers blasto om det har noe å si:happy:
Det er så nervepirrende! Men jeg antar nå de hadde sagt fra allerede nå om ingen hadde klart seg til nå?

Tok første test 10 dpo. Ble først ufattelig lei meg, da den i starten så helt blank ut. Men etter 1 minutt kom det en svaaaak skyggestrek. Klarte nesten ikke få den med på bilde en gang. Er jeg blitt helt gal eller er det noen andre som ser den også?Vis vedlegget 463278
Ser den godt!!

Blir helt svett av ventingen på om eggene klarer seg. Det står at jeg skal få informasjon om befruktningen imorgen, men jeg ville fått beskjed i dag om de så at de ikke klarte seg, eller? :nailbiting: Planlagt innsett imorgen på aleris, 5 dagers blasto om det har noe å si:happy:
De ringer med en gang hvis det ikke er noe å sette inn, så det er nok minst 1 som fortsatt henger med :Heartred De skal gi beskjed innen kl 09 på dagen for innsett. Det hender at noen faller fra siste natten. Men krysser fingrene for deg :Heartred

De ringer med en gang hvis det ikke er noe å sette inn, så det er nok minst 1 som fortsatt henger med :Heartred De skal gi beskjed innen kl 09 på dagen for innsett. Det hender at noen faller fra siste natten. Men krysser fingrene for deg :Heartred
Krysser fingrene for deg til i morgen :)
Så bra, da håper jeg det går fint. Et egg er absolutt godt nok når det bare ble to befruktede synes jeg:Heartred
Tusen takk begge to:love017

Tok første test 10 dpo. Ble først ufattelig lei meg, da den i starten så helt blank ut. Men etter 1 minutt kom det en svaaaak skyggestrek. Klarte nesten ikke få den med på bilde en gang. Er jeg blitt helt gal eller er det noen andre som ser den også?Vis vedlegget 463278
Åååh herregud gratulerer! Råååsa strek så tidlig! :woot: :Heartpink

Det er helt forferdelig å vente, klarte nesten ikke tenkte på noe annet. Syntes det var bedre å være på jobb, for å bli tvinge til å tenke på noe annet:shy:
Håper du får innsett i morgen ❤️

fikk denne nå!! må ikke den ha over 200 for å slå ut? kanskje det er håp likevel:love7

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 100
Det er helt forferdelig å vente, klarte nesten ikke tenkte på noe annet. Syntes det var bedre å være på jobb, for å bli tvinge til å tenke på noe annet:shy:
Håper du får innsett i morgen ❤️

Det forstår jeg, det hjelper nok litt om man får distrahert seg litt :happy: Jeg har blitt veldig utslått av enten prosessen eller cyklogest, så blir til at jeg bare kverner alene:laughing002

Alle jippiiiiiemojiene forsvant :confused:

Men altså, SÅÅÅ GØY!!! Også på sannsynligvis siste forsøket med egne egg:Heartred:Heartred:Heartred
Det er nesten for godt til å være sant! Så jeg tror ikke jeg kommer til å tro helt på det før jeg er over «kneika» :nailbiting:

Back
Topp