Juni 2025

Aha! Nei, du må bare ha en ledende follikel som blir stor nok. Hos min klinikk setter de ovitrelle når de er over 15mm. Det er ikke helt optimalt å sette inn hvis ikke kroppen har naturlig EL på gang (selvom det også er mulig!).
Blir spennende å se på mandag/tirsdag☺️

Ja, jeg har hatt litt sånn «strekk-følelse» i livmor, som var litt mer intens sånn 6 dpo/ 7 dpo. Det kommer og går litt, men kan absolutt være cyclogesten. Det er også noe jeg bare kan innbille meg. Jeg kjøper tester imorgen og setter i gang. Jeg merker at jeg ikke kan gå med dette håpet i meg i mange dager til, så hvis det ikke er noe å hente så vil jeg vite det så fort som mulig. Men jeg har ellers veldig lite symptomer. Da blir vi begge testere imorgen, @Sidensvans_IVF
Masse lykke til i morgen❤️Håper virkelig du får positiv test og terminspire❤️

Hvor lenge venter dere mellom hver gang dere tisser? Jeg har jo lyst til å få en konsentrert «dose», men samtidig vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å vente :hilarious:

Hvor lenge venter dere mellom hver gang dere tisser? Jeg har jo lyst til å få en konsentrert «dose», men samtidig vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å vente :hilarious:
Er nesten bedre å teste en morgen på morgenurin og ca til samme tid på ettermiddagen/kveld. Konsentrasjonen kommer ann på mange faktorer.. både hvor mye aktivitet du er i osv. Men da har du et reelt sammenligningsgrunnlag

Jeg venter 3 timer, men tar også alltid på morgenurin så jeg kan sammenligne med den jeg tar senere.

Blir helt svett av ventingen på om eggene klarer seg. Det står at jeg skal få informasjon om befruktningen imorgen, men jeg ville fått beskjed i dag om de så at de ikke klarte seg, eller? :nailbiting: Planlagt innsett imorgen på aleris, 5 dagers blasto om det har noe å si:happy:

Back
Topp