Lisianthus
Første møte med forumet
Har hatt egguttak og fikk ut 9 egg, 2 av de har blitt befruktet og planlagt innsett er tirsdag 24.06
super nervøs for å få en dårlig telefon i forkant! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt egguttak og fikk ut 9 egg, 2 av de har blitt befruktet og planlagt innsett er tirsdag 24.06
super nervøs for å få en dårlig telefon i forkant! 
Skal sette inn fryst blastocyst, så eggene har kanskje ikke så mye å si?Det blir spennende! Håper at du kan fortsette å stimulere og satse på de eggene som kommer etter. Hvor store var de? Hvis de ikke er veeeldig små så tror jeg at jeg hadde satset på de uansett. Med så store follikler som 35mm så tenker jeg jo at det er en ganske så stor sjanse for at de er overmodne? Men vi satser på at det er vanncyster og at du får tømt dem lett som en plett![]()
Aha! Nei, du må bare ha en ledende follikel som blir stor nok. Hos min klinikk setter de ovitrelle når de er over 15mm. Det er ikke helt optimalt å sette inn hvis ikke kroppen har naturlig EL på gang (selvom det også er mulig!).Skal sette inn fryst blastocyst, så eggene har kanskje ikke så mye å si?
Men blir spennende å se hva som har skjedd over helga. Men setter ikke inn hvis ting ikke virker i orden.
Jeg har kjent bølger av uvelhet flere ganger idag, men jeg er bare 9 dpo og helt ærlig tror jeg at det er mer psykisk enn fysisk. Jeg kjenner så utrolig på nervøsitet denne gangen- mest fordi jeg har så mye håp denne runden (hvor kom det fra, liksom?) og er redd for å bli skikkelig skuffet. Hadde jeg hatt tester i hus hadde jeg testet idag
Hvordan går det med deg @Sidensvans_IVF
Jeg har kjent bølger av uvelhet flere ganger idag, men jeg er bare 9 dpo og helt ærlig tror jeg at det er mer psykisk enn fysisk. Jeg kjenner så utrolig på nervøsitet denne gangen- mest fordi jeg har så mye håp denne runden (hvor kom det fra, liksom?) og er redd for å bli skikkelig skuffet. Hadde jeg hatt tester i hus hadde jeg testet idag
Hvordan går det med deg @Sidensvans_IVF ?Jeg har så trua på at det nå der skjer. At det er din tur denne gangenHvor tidlig er det mulig å bli kvalm?Jeg har kjent bølger av uvelhet flere ganger idag, men jeg er bare 9 dpo og helt ærlig tror jeg at det er mer psykisk enn fysisk. Jeg kjenner så utrolig på nervøsitet denne gangen- mest fordi jeg har så mye håp denne runden (hvor kom det fra, liksom?) og er redd for å bli skikkelig skuffet. Hadde jeg hatt tester i hus hadde jeg testet idag

Hvor tidlig er det mulig å bli kvalm?Jeg har kjent bølger av uvelhet flere ganger idag, men jeg er bare 9 dpo og helt ærlig tror jeg at det er mer psykisk enn fysisk. Jeg kjenner så utrolig på nervøsitet denne gangen- mest fordi jeg har så mye håp denne runden (hvor kom det fra, liksom?) og er redd for å bli skikkelig skuffet. Hadde jeg hatt tester i hus hadde jeg testet idag
Hvordan går det med deg @Sidensvans_IVF ?
jeg hadde kvalmebølger 8 og 9 dpo med mini og samme nå! Jeg har troaHvor tidlig er det mulig å bli kvalm?Jeg har kjent bølger av uvelhet flere ganger idag, men jeg er bare 9 dpo og helt ærlig tror jeg at det er mer psykisk enn fysisk. Jeg kjenner så utrolig på nervøsitet denne gangen- mest fordi jeg har så mye håp denne runden (hvor kom det fra, liksom?) og er redd for å bli skikkelig skuffet. Hadde jeg hatt tester i hus hadde jeg testet idag
Hvordan går det med deg @Sidensvans_IVF ?

Oi, det er jo litt spennende (selv om det er kjipt med kvalme da)! Tenker så fort hcg kommer i blodet så er det vel muligHvor tidlig er det mulig å bli kvalm?Jeg har kjent bølger av uvelhet flere ganger idag, men jeg er bare 9 dpo og helt ærlig tror jeg at det er mer psykisk enn fysisk. Jeg kjenner så utrolig på nervøsitet denne gangen- mest fordi jeg har så mye håp denne runden (hvor kom det fra, liksom?) og er redd for å bli skikkelig skuffet. Hadde jeg hatt tester i hus hadde jeg testet idag
Ja, jeg har hatt litt sånn «strekk-følelse» i livmor, som var litt mer intens sånn 6 dpo/ 7 dpo. Det kommer og går litt, men kan absolutt være cyclogesten. Det er også noe jeg bare kan innbille meg. Jeg kjøper tester imorgen og setter i gang. Jeg merker at jeg ikke kan gå med dette håpet i meg i mange dager til, så hvis det ikke er noe å hente så vil jeg vite det så fort som mulig. Men jeg har ellers veldig lite symptomer. Da blir vi begge testere imorgen, @Sidensvans_IVFOi, det er jo litt spennende (selv om det er kjipt med kvalme da)! Tenker så fort hcg kommer i blodet så er det vel mulig
Jeg har bare sånn litt murringer innimellom som like gjerne kan være Cyclogest… merker jeg har lite trua… sist testet jeg positivt kvelden 9dpo, men tenker jeg venter til i morgen. Men hører testene roper litt på meg fra baderomsskapet![]()

Ja, vi får holde hverandre oppdatert! Hadde vært supergøy med positivt på oss beggeJa, jeg har hatt litt sånn «strekk-følelse» i livmor, som var litt mer intens sånn 6 dpo/ 7 dpo. Det kommer og går litt, men kan absolutt være cyclogesten. Det er også noe jeg bare kan innbille meg. Jeg kjøper tester imorgen og setter i gang. Jeg merker at jeg ikke kan gå med dette håpet i meg i mange dager til, så hvis det ikke er noe å hente så vil jeg vite det så fort som mulig. Men jeg har ellers veldig lite symptomer. Da blir vi begge testere imorgen, @Sidensvans_IVF![]()

Ja, vi får holde hverandre oppdatert! Hadde vært supergøy med positivt på oss begge![]()
Sender lykkeønsker til dere beggeJa, jeg har hatt litt sånn «strekk-følelse» i livmor, som var litt mer intens sånn 6 dpo/ 7 dpo. Det kommer og går litt, men kan absolutt være cyclogesten. Det er også noe jeg bare kan innbille meg. Jeg kjøper tester imorgen og setter i gang. Jeg merker at jeg ikke kan gå med dette håpet i meg i mange dager til, så hvis det ikke er noe å hente så vil jeg vite det så fort som mulig. Men jeg har ellers veldig lite symptomer. Da blir vi begge testere imorgen, @Sidensvans_IVF![]()

Jeg synes dette høres veldig lovende utJa, jeg har hatt litt sånn «strekk-følelse» i livmor, som var litt mer intens sånn 6 dpo/ 7 dpo. Det kommer og går litt, men kan absolutt være cyclogesten. Det er også noe jeg bare kan innbille meg. Jeg kjøper tester imorgen og setter i gang. Jeg merker at jeg ikke kan gå med dette håpet i meg i mange dager til, så hvis det ikke er noe å hente så vil jeg vite det så fort som mulig. Men jeg har ellers veldig lite symptomer. Da blir vi begge testere imorgen, @Sidensvans_IVF![]()
Tatt kveld 9 dpo, er jo noe der….
Æh ja, definitivt er det noe derOk, jeg sprakk, klarte ikke holde meg til å morgenTatt kveld 9 dpo, er jo noe der….Vis vedlegget 463219

Absolutt en strek der! Heier på at den blir sterkere de neste dagene og at dette blir babyOk, jeg sprakk, klarte ikke holde meg til å morgenTatt kveld 9 dpo, er jo noe der….Vis vedlegget 463219

Så spennende! Er jo noe her jaOk, jeg sprakk, klarte ikke holde meg til å morgenTatt kveld 9 dpo, er jo noe der….Vis vedlegget 463219

Uff, det var fryktelig trist. Hadde håpet for degHer gikk det nok ikke denne runden. 12 dpo og negativ graviditetstester.
Takk, trenger alle heiarop vi kan få denne runden!Absolutt en strek der! Heier på at den blir sterkere de neste dagene og at dette blir baby![]()